אליפות לכבוד קובי? הלייקרס ילבשו את מדי 'הבלאק ממבה' במשחק החמישי

אנתוני דייויס | Kevin C. Cox/Getty Images

עשור אחרי האליפות האחרונה, לברון וחבריו יוכלו לעשות היסטוריה בבועה, אם יסגרו ב-1:4 את הסדרה מול מיאמי. ונסה בראיינט אישרה

(גודל טקסט)

בלילה שבין שישי לשבת (4:00) לוס אנג'לס לייקרס תנסה לזכות באליפות ראשונה מאז 2010, אז קובי בראיינט היה הכוכב הגדול שהוביל את הקבוצה לטבעת. במשחק החמישי של גמר ה-NBA, לברון ג'יימס ואנתוני דייויס ינסו לעשות את אותו הדבר ולסגור את הסדרה ב-1:4 על מיאמי, והם יעשו את זה במדי 'הבלאק ממבה' לזכר שחקן הכדורסל האגדי שנהרג בהתרסקות מסוק טרגית יחד עם ביתו בתחילת השנה.

זו לא הפעם הראשונה בה הלייקרס ילבשו את החולצה לזכרו של קובי: המאזן של לברון וחבריו עם המדים השחורים העונה הוא 0:4. ונסה בראיינט כתבה באינסטגרם: "חולצות הממבה וממבסיטה אושרו למשחק החמישי. LET'S GO LAKERS"

דייויס וג'יימס, שאיבד את חברו הטוב, עשו קעקוע לזכרו של "הממבה" ודיברו הרבה במהלך העונה על הדרך שבה הקבוצה הושפעה ממותו של שחקן הכדורסל האגדי. מאמן הלייקרס פרנק ווגל הוסיף שכל הקבוצה אימצה את מנטליות ה"בלאק ממבה" לאורך כל העונה.

בפעם האחרונה בה הלייקרס לבשו את המדים הללו, אנתוני דייויס קלע סל ניצחון על הבאזר נגד דנבר נאגטס ורץ לחגוג בספסל כשהוא צועק "קובי". על כך אמר: "הוא היה קולע זריקות מטורפות כאלה בפלייאוף וזה רגע מיוחד עבורי ועבור הקבוצה שלי. לעשות משהו כזה עם המדים שאנחנו לובשים, הופך את זה להרבה יותר מיוחד. כל פעם שאנחנו לובשים את המדים האלה, אנחנו מרגישים אחרת. אלה מדים שקובי עיצב ואנחנו מרגישים דחף גדול יותר לניצחון כשאנחנו לובשים אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי