גארי פייטון רוצה להתחיל קריירת אימון: "מאמין שאני מוכן"

גארי פייטון, דריימונד גרין | Noah Graham/NBAE via Getty Images

רכז העבר בן ה-52, חבר היכל התהילה ואלוף ה-NBA עם מיאמי היט, מחפש להצטרף לצוות מקצועי של אחת הקבוצות - כך פורסם ב'יאהו': "יש לי ידע לחלוק, רוצה להיות מנטור"

(גודל טקסט)

לא מעט כוכבי עבר ב-NBA עשו את המעבר לאימון בסיום קריירת המשחק. בין השמות הבולטים בעידן הנוכחי ניתן לציין את ג'ייסון קיד, שזכה השבוע באליפות עם לוס אנג'לס לייקרס כעוזרו של פרנק ווגל, וטים דאנקן שעבד תחת גרג' פופוביץ' בסן אנטוניו. כעת, ייתכן שחבר נוסף בהיכל התהילה יפתח בקריירת אימון: גארי פייטון מעוניין להצטרף לצוות המקצועי של אחת מקבוצות ה-NBA, כך לפי כתב 'יאהו', כריס היינס.

"היו לי שיחות לגבי אימון בעבר, אבל התזמון לא התאים. אני מאמין שעכשיו אני מוכן", אמר פייטון ל'יאהו' הלילה (בין חמישי לשישי), "המון שחקנים צעירים ב-NBA זקוקים לקול שיכוון אותם בכדי לממש את הפוטנציאל האמיתי שלהם. הייתי רוצה להצטרף לצוות אימון שבו אוכל לעזור, להיות מנטור ולכוון שחקנים אל העבודה הקשה, הפוקוס והנחישות הדרושים על מנת לתרום להצלחה של קבוצה".

רכז העבר בן ה-52 מאמין כי ההתפתחות של שחקנים מסוימים נתקעת כי הם חונכו מראש לחשוב שהמעבר ל-NBA קל: "בשנת הרוקי שלי הייתה התעוררות גדולה בכישרון ובתחרותיות בליגה. באותו קיץ ובכל שנה מאז עבדתי מאוד קשה כדי להשתפר בכל ההיבטים של המשחק", הסביר פייטון וציין מספר מאמנים שליוו אותו בתהליך הפיכתו לאול-סטאר, אלוף ב-2006 וחבר בהיכל התהילה.

חלפו 13 שנים מאז ש"הכפפה" ערך את משחקו האחרון בקריירה וכעת הוא להוט לעזור בפיתוח הדור הבא: "יש לי ידע לחלוק ואני מוכן לעזור", הוסיף בשיחה עם היינס. הפוינט גארד, שעבר בסיאטל, לייקרס ומיאמי (עמה זכה באליפות בשלהי הקריירה), שיחק 17 עונות בליגה הטובה בעולם, הופיע תשע פעמים במשחק האול-סטאר, נבחר תשע פעמים לחמישיית העונה ולשחקן ההגנה של העונה ב-1996.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי