בארה"ב מעריכים: המהלך שעשוי לקרב את דני אבדיה לשיקגו

דני אבדיה | שני צדיקריו

דיווח: המנהל המקצועי של הבולס ינסה לעשות טרייד עם מינסוטה או גולדן סטייט כדי לבחור במקום גבוה יותר בדראפט, מה שישפר את סיכוייו לקחת את הפורוורד הישראלי

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

על פי ההערכות בארצות הברית, שיקגו בולס היא אחת המועמדות המובילות לבחור את דני אבדיה בדראפט ה-NBA הקרוב ובתקשורת האמריקאית פורסם היום (שני) כי המנהל המקצועי של הקבוצה מעיר הרוחות, ארתוראס קרנישובאס, עשוי לבצע מהלך שישפר את סיכוייו להפוך את הפורוורד הישראלי לשחקן הבולס.

שיקגו תבחר במקום הרביעי הדראפט ובהחלט נמצאת בעמדה מצוינת לשים את ידיה על אבדיה, אך כידוע, ישנם גם דיווחים על כך שגולדן סטייט ווריירס לוטשת עיניים לעבר כוכב מכבי תל אביב בעונה שעברה. בפודקאסט שדן בענייני הבולס, העיתונאי טום הברסטרו טען כי לא מן הנמנע שקרנישובאס יחתור לטרייד תמורת הבחירות של מינסוטה או גולדן סטייט, שיבחרו במקום הראשון והשני בהתאמה.

הטימרוולבס והווריירס שוקלים ברצינות לוותר על בחירות הדראפט שלהם על מנת לצרף כוכב מוכח שיהפוך אותם לתחרותיים בטווח המיידי. גם במקרה שאבדיה ייבחר על ידי אחת מאותן קבוצות, הוא עשוי להיות מועבר בטרייד תמורת אחד הסופרסטארים בליגה.

לא מעט תחזיות דראפט הציבו את הישראלי באחד מארבעת המקומות הראשונים וישנו סיכוי לא קטן שאבדיה עדיין יהיה "על המדף" כשיגיעו תורה של שיקגו לבחור, שכן שלושה פרוספקטים נוספים מועמדים להיבחר לפניו: אנתוני אדוארדס, ג'יימס ווייסמן ולאמלו בול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי