גרין: "לפתוח את העונה ב-22 בדצמבר? לברון לא יתייצב"

דני גרין ולברון ג'יימס | Kevin C. Cox/Getty Images

הלייקרס זכו באליפות ה-17 לפני כשבועיים וכעת האמריקאי דורש עוד זמן למנוחה: "יש לנו הרבה וותיקים בקבוצה, עבור לברון מדובר גם במעמסה רגשית. אני מניח שהוא יתאמן איתנו אבל לא ישחק בחודש הראשון"

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר משבועיים זכתה לוס אנג'לס לייקרס באליפות ה-NBA ה-17 בתולדותיה והראשונה מזה עשור, אחרי 2:4 על מיאמי היט. עבור דני גרין (33, 1.98) זו הייתה האליפות השלישית בקריירה. כעת, בארה"ב כבר חושבים על פתיחת העונה הבאה כשתאריך המתוכנן הוא ה-22 בדצמבר. לפי גרין, זו תהיה חזרה מוקדמת מדי. ואכן, מדובר בפגרה קצרה כמעט במחצית מהזמן מהנהוג בדרך כלל (יותר משלושה וחצי חודשים).

גרין משוכנע שהוותיקים לא יאהבו את הרעיון ואף לא יוכלו לשחק בחודש הראשון. "אני חושב שרוב החבר'ה, אם יגידו שמתחילים בדצמבר, יגיבו בסגנון 'או.קיי, אני לא אהיה שם'". עוד אמר: "אם הייתי צריך לנחש, מכיוון שיש לנו הרבה שחקנים וותיקים בקבוצה, לא כולם צעירים ורוקיס, זו בעיה".

"יש לנו את ראז'ון רונדו שזו העונה ה-15 שלו, את דווייט האוורד בשנה ה-17, את לברון ג'יימס שמשחק כבר 18 שנה. הבחורים האלה פשוט שיחקו עונה שלמה בלי מנוחה. לברון היה בגמר עשר פעמים מתוך 17 וזו גם מעמסה נפשית.

לברון ג'יימס
לברון חוגג. לא יתייצב לחודש הראשון? | Mike Ehrmann/Getty Images

לסיום אמר: "זה ידרוש ממנו (לברון) מאמץ גדול לחזור לעניינים מהר מאוד, ואני לא מניח שהוא יהיה. הוא בטח יתאמנו איתנו, אבל אי אפשר לצפות שהבחורים ירצו להיות שם ויופיעו מרצון". נציין כי בקיץ שעבר לברון נהנה ממנוחה אמיתית אחרי 14 שנה והוכיח שזה עזר כאשר שיחק נהדר והיה כוכב הקבוצה בדרך לאליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי