Sport1 Banner

שחקני ה-NBA מתנגדים לפתיחת עונה בדצמבר: "זה נוגד את ההיגיון"

דני גרין, אנתוני דייויס, לברון ג'יימס | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

אחרי שבליגה סימנו תאריך לחזרה לפרקט, נשיאת ארגון השחקנים הבהירה: "קיבלתי מהם תשובה שלילית וחד משמעית". דיווח ב'יאהו'; קבוצת כוכבים פועלת במטרה לדחות את החזרה ל-18 בינואר

(גודל טקסט)

ראשי ה-NBA סימנו את ה-22 בדצמבר כתאריך המיועד לפתיחתה של עונת 2020/21, אך נראה כי לשחקנים אין שום כוונה לשתף פעולה עם התכנית. אחרי ששחקן הלייקרס דני גרין הבהיר כי לברון ג'יימס "לא יתייצב" במקרה שהעונה תתחיל במועד המדובר, בארצות הברית פורסם הלילה (בין רביעי לחמישי) כי בארגון השחקנים לא מאמינים שניתן לעמוד בלוח זמנים שכזה, וכי חלק מהכוכבים פועלים לדחיית תאריך הפתיחה בארבעה שבועות.

"בהתחשב בכל מה שצריך לפתור מעכשיו ועד ה-22 בדצמבר, זה נוגד את ההיגיון הבריא", אמרה מנהלת ארגון השחקנים, מישל רוברטס, לכתב 'האתלטיק' שאמס צ'ראניה. "התשובה החד משמעית שקיבלתי מהשחקנים להצעה הזו הייתה שלילית".

במקביל, כתב 'יאהו' כריס היינס דיווח כי "קבוצה משמעותית של שחקנים וכוכבים דוחפת לקבוע את פתיחת העונה ליום מרטין לות'ר קינג, ב-18 בינואר", כאשר חלק גדול מהשחקנים שקבוצותיהם הגיעו לשלבים המאוחרים בפלייאוף היו מעדיפים לקבל מנוחה ארוכה אף יותר. מצד שני, כדורסלני שמונה הקבוצות שלא הוזמנו לבועה באורלנדו מושבתים מאז חודש מרץ ולהוטים לחזור לשחק, כך שעל מנת להגיע לפתרון בסוגיה, הדבר הראשון שצריך לקרות הוא הסכמה בין השחקנים בתוך הארגון.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי