סוכנו של אבדיה: "דני הרשים מול גולדן סטייט, מקצועית ואישית"

דני אבדיה | ברני ארדוב

רגע לפני הדראפט, מתן סימנטוב שוחח עם ספורט1 וסיפר על התקופה בארה"ב ("דני התחזק ושיפר אלמנטים במשחק שלו"), סיטואציה מועדפת ("קבוצה שתדע לתת לו הזדמנות") וליל הדראפט ("חווית ה'גרין רום' נמנעה ממנו")

(גודל טקסט)

רגע לפני דראפט ה-NBA שייערך בלילה שבין רביעי לחמישי, בו על פי התחזיות דני אבדיה צפוי להיבחר בחמישייה הראשונה ולהצטרף רשמית לליגת הכדורסל הטובה בעולם, סוכנו, מתן סימנטוב, שוחח עם ספורט1 וסיפר על התקופה המוצלחת בארה"ב, הפגישה עם גולדן סטייט והרצונות של השחקן עצמו.

התקופה בארה"ב: "ההחלטה נבעה לאו דווקא מההכנה הפיזיולוגית והמקצועית, אלא בעיקר מבוססת על הרעיון שדני יתרגל לתרבות החדשה, לשפה, לסגנון החיים האמריקאי, כי הוא עוד לא עזב את הבית. ובמקביל, להתחיל לעשות הכנה לסגנון ה-NBA ולעבוד עם מאמנים אמריקאים. זה היה מוצלח מאוד, דני התחזק מאוד, שיפר אתלטיות ואלמנטים במשחק שלו ועל פניו זו הייתה נסיעה מוצלחת".

מה קרה עם גולדן סטייט והאם קבוצות אחרות התרשמו ממנו?
"רק בגלל שזה פורסם, אני יכול להגיד דבר אחד. הוא התאמן מול גולדן סטייט ובאמת הרשים, גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית. מי שמכיר אותו יודע שיש לו אישיות קוסמת וכובשת. כל מי שנחשף אליו גילה ילד בוגר ביחס לגיל 19, עם אישיות גדולה, אופי גדול ובן אדם מיוחד".

"דיברנו עם רוב הקבוצות בטופ 10-15, לחלקן גם התראיינו. ה-NBA עושים עבודה יסודית כל כך, שהם יודעים על כל שחקן ושחקן בדראפט הזה יותר משכל אדם אחר יודע, למעט אולי המשפחה הקרובה".

דני אבדיה | שני צדיקריו

לאיזו סיטואציה מעדיף להגיע – קבוצה שתיבנה סביבו או כזו שבה הלחץ פחות יהיה עליו?
"ההעדפה של דני זה להיות בקבוצה שתדע לקחת את הפוטנציאל הגלום בו ולתת לו את ההזדמנות, וזה יכול ללכת לשני כיוונים: או קבוצה עם DNA באמת מצליח שבה הוא יכול בהדרגה לגדול ולהיות שחקן משמעותי ואולי יותר, או קבוצה ששתיתן לו תפקיד משמעותי מההתחלה. אני מקווה שדני ייפול וייבחר לסיטואציה עם קבוצה ומאמן שיידעו למצות את הפוטנציאל ולתת לו הזדמנות להצליח. עם שחקנים ברמה הזו, הקבוצות עושות החלטות מאוד יסודיות, על פי עבודת מחקר. להפקיד את הבחירה ואת המועדון בידיים של בחור צעיר, זה מבוסס על נתונים ושעות למידה".

"מבחינתנו אין worst case scenario. בכל מקרה דני הולך להיות שחקן NBA, בעזרת השם, ואין בסיטואציה הזו שום דבר שיכול לאכזב אותנו".

איפה תעבירו את ליל הדראפט?
"אנחנו עדיין בחשיבה לעשות הקרנת דראפט לסביבה הקרובה בלבד. בגלל מגבלות הקורונה, זה מצריך מרחב, אבל אנחנו כרגע בחשיבה. מנסים ליצור את החוויה הנעימה ביותר לדני כי הקורונה, יימח שמה, גרמה לזה שכל חווית ה'גרין רום' והדראפט נמנעה ממנו. הוא בחור בוגר והבין שזה לא משהו שהוא יכול להילחם איתו. הוא קיבל את זה כמו גבר ובסופו של יום החוויה תהיה נעימה והכי חשוב שכאשר יגיע, יהיה במקום טוב, ייהנה ויצליח".

מה הלו"ז מהרגע שהוא נבחר?
"אני מעריך שזו תהיה החלטה שתתקבל מיד אחרי הדראפט, על ידי הקבוצה שתבחר בדני. אני מעריך שהצורך שלו יהיה להיות שם באופן יחסית מהיר ולעלות על המטוס תוך כמה ימים".

דני אבדיה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי