כספי בירך את אבדיה: "דני, עשית את זה!"

הישראלי הראשון ששיחק ב-NBA החמיא לכוכב הצעיר, שנבחר במקום התשיעי על ידי וושינגטון וויזארדס ויתחיל בקרוב את הפרק שלו בליגה הטובה בעולם: "תישאר צנוע כמו שאתה - זה הבסיס להצלחה בחיים, תסמוך עליי"

(גודל טקסט)

דני אבדיה הגשים הלילה (בין רביעי לחמישי) את החלום הגדול שלו, כשנבחר במקום התשיעי בדראפט על ידי וושינגטון וויזארדס והפך לישראלי הראשון אי פעם שנלקח בבחירת לוטרי. אקס מכבי תל אביב הבטיח לעצמו חוזה ב-NBA והוא יהפוך לישראלי השלישי בליגה הטובה בעולם, אחרי עומרי כספי וגל מקל.

כספי, שהספיק לשתף עם אבדיה פעולה במדי מכבי תל אביב ואף אירח אותו בפרק הראשון של הפודקאסט שלו, כתב הבוקר בפייסבוק: "דני, עשית את זה! כל מי שמסביבך יודע כמה עבודה קשה, רצון ותעוזה נכנסו לתוך התהליך הזה. היה לעונג לשחק איתך, אתה עכשיו עובר לליגה של הגדולים. תישאר צנוע כמו שאתה – זה הבסיס להצלחה בחיים, תסמוך עליי. אני תמיד פה בשבילך מאחורי ולפני הקלעים".

לברכות הצטרף גם גלעד ארדן, שגריר ישראל באו"ם, שעקב מקרוב אחרי הדראפט וכתב לאבדיה לאחר בחירתו: "דני מזל טוב ענק! אתה תותח אמיתי וגאווה ישראלית. משפחת ארדן כולה עקבה כאן בהתרגשות אחרי הדראפט ומהיום גם אתה שגריר שלנו וכולנו אוהדים של וושינגטון. נגיע לעודד מהיציע (אחרי הקורונה)".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי