סוכנו של אבדיה: "רמת ההתרגשות בוושינגטון מטורפת"

מתן סימן טוב ל-103FM: "ידענו לפני שהם יבחרו בו, אבל לא עדכנו את דני. מעריך שביממה הקרובה נעלה על המטוס". השכר: "ירוויח יפה מאוד, אך החוכמה היא להסתכל על החוזה הבא"

(גודל טקסט)

הדרך של דני אבדיה ב-NBA החלה רק הבוקר (חמישי) וכולנו תקווה שהיא תימשך כמה שיותר שנים, אולם המסע של השחקן הצעיר והמוכשר עד להפיכתו לישראלי הראשון שנבחר בעשירייה הראשונה בדראפט, נמשך כבר מספר שנים. מי שליווה את אבדיה והיה צמוד אליו לאורך כל המסע הוא סוכנו, מתן סימן טוב, שאחרי לילה ללא שינה התפנה לראיון בתכנית הספורט של 103FM ודיבר על מה שעבר על אבדיה ברגע הגדול בקריירה שלו ועל מה שמצפה לו בוושינגטון וויזארדס.

האזינו לראיון

"האמת שכבר ידענו לפני שוושינגטון תבחר בו. דני לא ידע כי טרחנו לא לעדכן אותו, כדי שיהיה לו את הריגוש הכי גדול שיש", סיפר סימן טוב. "הדראפט דבר מאוד נזיל ומשתנה מרגע לרגע".

האפשרות שיועבר בטרייד: "אנחנו באמונה שלמה שדני יהיה מפסיק טוב ויראה לכולם שוושינגטון עשו בחירה נכונה ואנחנו מאחלים לו ומקווים שהוא יהיה הרבה שנים ב-NBA. ה-NBA זה ביזנס בסופו של יום וטריידים זה דבר שקורה. להזכירכם, תאו מאלדון נבחר במקום 34 ועבר בטרייד לאוקלהומה. זה חלק מהחיים ובסוף הכבוד הגדול הוא להיות שם. להיבחר בעשירייה הראשונה, לדני, לכדורסל הישראלי ולמדינה שלנו, זה כבוד ענק".

נציגו של הפורוורד התייחס להערכות שהיו לפני הדראפט, לפיהן קבוצות בדירוג גבוה יותר יבחרו באבדיה: "קרו כמה דברים. ראשית, בכנות, וושינגטון לא ציפו שדני יהיה זמין בבחירה שלהם, אבל בסופו של יום יצא לכולם בצורה הטובה ביותר. קרו דברים במהלך הדראפט ששינו את פניו, אחד מהם זו הפציעה של קליי תומפסון בגולדן סטייט. לנתח מה היה זה לא ממש מעניין, בוא נסתכל קדימה – יש שני ספורטאים שלנו שנבחרו בדראפט ואני מקווה שהם יעשו כבוד ויתנו לנו סיבה לקום מוקדם בבוקר כדי לצפות בהם משחקים".

הלו"ז של דני בימים הקרובים: "כרגע הוא ממש עכשיו, אחרי שבוע אינטנסיבי מצד ה-NBA, הפך ללו"ז אינטנסיבי מצד הקבוצה. אני מעריך שב-24 שעות הקרובות כנראה נעלה על המטוס לוושינגטון ונתחיל לעשות הכנות למעבר מלא כדי שיהיה לו נוח מבחינת מגורים, תחבורה וכל זה".

האופציה להגדיל את שכרו ב-20%: "דני ירוויח יפה מאוד. החוכמה היא לא להסתכל על החוזה המובטח הראשוני, אלא על החוזה הבא – שהוא החשוב. שם באמת האפשרויות להתפרנס הן גדולות יותר. אנחנו צריכים לדעת לעשות צעד ראשון בדרך החדשה, לאט לאט נגיע גם לצעד השני".

מה ידוע על הקבוצה: "מהשיחות שהיו לנו, רמת ההתרגשות מהגעתו של דני היא מטורפת. בטח עקבתם וראיתם את התגובות שלהם וזה פשוט חימם את הלב. מי שמכיר את דני יודע שהוא צמא ומתרגש להגיע לקבוצה שרוצה אותו, ולא רק צריכה אותו. אני חושב שאנחנו במקום טוב ורק נאחל לו בהצלחה. הסיטואציה המושלמת היא להתאים את האישיות של השחקן ל-DNA של המועדון. דני רצה להגיע למועדון שבאמת רוצה אותו. הרצון הזה יעזור לו להתפתח ו-וושינגטון הוכיחה את זה ואני מקווה שגם תמשיך להוכיח את זה בעתיד".

ליד מי הוא ישחק: "אין ספק שבראדלי ביל הוא עוגן. אני מעריך שג'ון וול יישאר. בסוף דני יצטרך לשחק ולשחק טוב. כולנו מכירים את הכישרון שיש לו ולא ניתן להתעלם מזה. הרקורד שלהם היה שלילי אבל אנחנו בהחלט חושבים שזה מועדון עם דנ"א שרוצה להתפתח ולהצליח. רוצים שדני יהיה חלק מההתפתחות הזאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי