לילה סוער ב-NBA: וול ביקש לעזוב את וושינגטון, הארל חתם בלייקרס

ג'ון וול
ג'ון וול | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

קבוצתו של דני אבדיה צירפה את אנתוני גיל מחימקי ואת רובין לופס, אך במקביל האולסטאר הצהיר כי על דרישתו לעבור. וגם: קמפאצו עוזב את ריאל מדריד ועובר לדנבר, גלינארי באטלנטה ודראגיץ' נשאר במיאמי

(גודל טקסט)

ביומיים שחלפו מאז נבחר בדראפט על ידי וושינגטון וויזארדס, נשאל דני אבדיה פעמים רבות על כך שהוא ישתף פעולה עם ג'ון וול, הכוכב הגדול של הקבוצה מ-DC שהעונה יחזור מפציעה. הלילה (בין שישי לשבת) נפתח שוק השחקנים החופשיים ב-NBA והתברר שבכלל לא בטוח שאבדיה ישתף פעולה עם וול, שהבהיר לראשי הארגון שהוא דורש לעזוב.

העיתונאי שאמס צ'רנייה מ"האתלטיק" פרסם שוול בן ה-30, שנפצע בדצמבר האחרון, ביקש לעזוב לאחר שהמגעים לטרייד עם יוסטון רוקטס להעברת ראסל ווסטברוק כשלו. וול נבחר על ידי הוויזארדס בשנת 2010 וכיכב לא פחות מחמש פעמים באולסטאר ומעניין יהיה לראות איזה טרייד יאלצו כעת לבשל ב-DC.

וזה לא הכל, כי הלילה וושינגטון וויזארדס גם צירפה לשורותיה את הפוורוורד אנתוני גיל בחוזה לשנתיים וכן את הסנטר רובין לופז. אקס חימקי מוסקבה למעשה יתמודד כעת מול אבדיה על דקות ואילו לופס מגיע אחרי עונה מאכזבת במילווקי באקס.

ומה עוד קרה הלילה ב-NBA? הארגנטינאי פקונדו קמפאצו, כוכב ריאל מדריד, חתם לשנתיים בדנבר נאגטס והוא יעזוב מיידית את הבלאנקוס אחרי שניסה להשתחרר מחוזהו בחודשים האחרונים. עסקה מעניינת נוספת היא שהסנטר מונטרז הארל עוזב את לוס אנג'לס קליפרס וחוצה את הכביש לאלופה, לוס אנג'לס לייקרס.

עובר ל-NBA. קמפאצו | Oscar J. Barroso / AFP7 / Europa Press Sports via Getty Images

שחקן נוסף שעובר הוא דנילו גלינארי האיטלקי, שנפרד מאוקלהומה סיטי וחתם לשלוש השנים הבאות באטלנטה הוקס עבור 61.5 מיליון דולר. גם דווייט הווארד נפרד כצפוי מלוס אנג'לס לייקרס וישחק בעונה הבאה בפילדלפיה 76' ודטרויט פיסטונס החתימה את ג'רמי גרנט לשלוש שנים תמורת 60 מיליון דולר.

לעומתם, מי שיישארו בקבוצתם גם בעונה הבאה הם גוראן דראגיץ' שהצהיר כי ימשיך במיאמי היט וגם ג'ו האריס יישאר בברוקלין נטס.

דראגיץ'. לא עוזב לשום מקום | Douglas P. DeFelice/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי