מיטשל האריך חוזה, בוגדנוביץ' בדרך לאטלנטה

דונובן מיטשל | Ashley Landis-Pool/Getty Images

כוכב יוטה חתם לחמש שנים נוספות וירוויח 163 מיליון דולר, כשהסכום יוכל לגדול ל-195 מיליון אם ייבחר לאחת מחמישיות העונה. ההוקס סיכמו עם הסרבי לארבע שנים ומה עם מילווקי?

(גודל טקסט)

מבול העסקאות ב-NBA נמשך והערב (ראשון) פורסמו מספר דיווחים מעניינים בנוגע לכוכבי הליגה הטובה בעולם. בראש ובראשונה, דונובן מיטשל יאריך את ההתקשרות שלו עם יוטה ג'אז ויחתום על חוזה מקסימום לחמש שנים – כך צייץ כתב ESPN, אדריאן ווז'נרובסקי. לגארד בן ה-24, שנכנס לעונתו הרביעית בליגה וסיפק הופעות אדירות בפלייאוף האחרון, למרות שקבוצתו הודחה כבר בסיבוב הראשון, מובטח שכר של 163 מיליון דולרים לתקופת ההסכם החדש שלו ביוטה, כאשר הסכום עשוי לגדול ל-195 מיליון אם מיטשל יעמוד בקריטריון הכניסה לאחת מחמישיות העונה. הגארד יוכל להתיר את חוזהו ולהפוך לשחקן חופשי בסוף העונה הרביעית מתוך החמש עליהן חתם, אם יבחר בכך.

דאלאס מאבריקס, החליטה בסופו של דבר לחדש את חוזהו של ווילי קולי-שטיין, שימשיך בדאלאס לעוד שנתיים וישתכר 8.2 מיליון דולר לכל התקופה.

אחד השחקנים שיצרו הכי הרבה רעש בימים האחרונים הוא בוגדן בוגדנוביץ'. הערב דווח כי הקלע הסרבי מצא את הקבוצה הבאה שלו: על פי סם אמיק מה"אתלטיק", בוגדנוביץ' סיכם באטלנטה הוקס לארבע שנים, שבמהלכן הוא אמור להכניס לכיסו 72 מיליון דולר. עם זאת, השוטינג גארד הוא שחקן חופשי מוגבל, מה שאומר שקבוצתו בשלוש השנים האחרונות, סקרמנטו קינגס, עדיין מחזיקה באופציה להשוות את ההצעה של ההוקס. בשל כך, שתי הקבוצות עשויות לסכם על עסקת "חתימה וטרייד", כך שהקינגס יקבלו תמורה עבור בוגדנוביץ'.

בוגדנוביץ'. בדרך לאטלנטה | Lachlan Cunningham/Getty Images

עוד קבוצה גדולה שפעילה מאוד בחלון ההעברות היא מילווקי באקס, לה בוגדנוביץ' "הבריז" במהלך השבוע שעבר. מנהלי המועדון מוויסקונסין נחושים להקיף את יאניס אנטטוקומפו בצוות מסייע שיעזור לו להיאבק על האליפות והיום הצטרפו לבאקס שני שחקנים חדשים. הראשון הוא טורי קרייג, פורוורד דנבר נאגטס בשלוש השנים האחרונות, והשני הוא ברין פורבס, הקלע שהפך בעונה האחרונה לחבר קבוע בחמישיית סן אנטוניו ספרס, ובגיל 27 מחפש לעשות קפיצת מדרגה נוספת במילווקי. לטענת ווז'נרובסקי, פורבס יחתום לעונה אחת ויחזיק באופציה להאריך את החוזה בשנה נוספת.

נישאר במזרח ונעבור לבוסטון. הסלטיקס בדרך למהלך משמעותי מאוד: ג'ייסון טייטום, שבדומה למיטשל נבחר גם הוא בדראפט 2017 ובמהלך העונה האחרונה התברג סופית בטופ של הליגה, קיבל שדרוג לחוזה מקסימום ויחתום לחמש שנים נוספות במדים הירוקים, בתנאים זהים לאלו של מיטשל. טייטום הפך לאולסטאר בעונה האחרונה, בה העמיד ממוצעי שיא בקריירה בנקודות (23.4) ובריבאונדים (7), בין השאר. בתום העונה הרביעית בחוזהו החדש, לכוכב תהיה אופציה להשתחרר ולהפוך לשחקן חופשי.

טייטום. נשאר בבוסטון | Ashley Landis-Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי