קרי: "בכיתי כששמעתי שקליי שוב נפצע, זה הרגיש כמו לקבל אגרוף"

סטף קרי, קליי תומפסון | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

הכוכב של גולדן סטייט ווריורס סיפר על התחושות לאחר שנודע כי חברו הטוב, שלא שיחק כלל בעונה שעברה בגלל קרע בצולבת, שוב ייעדר עונה שלמה: "נעבור את זה איתו ביחד, יש לתומפסון עוד שנים רבות לשחק"

(גודל טקסט)

אי שם בחודש יוני 2019, קליי תומפסון, אחד מכוכבי גולדן סטייט ווריורס, קרע את הרצועה הצולבת במהלך סדרת הגמר נגד טורונטו רפטורס ולמעשה גמר באותו רגע גם את עונת 2020/21. באפריל האחרון הוא חזר לאימונים, אבל נגיך קורונה התפרץ, הקבוצה נותרה מחוץ לתמונת הפלייאוף ולא הייתה חלק מה"בועה" באורלנדו ותומפסון כיוון לחזור ובגדול בעונת 2020/21.

הכל השתנה בסוף השבוע, כאשר תומפסון נפצע במהלך אימון ובבדיקת MRI שערך אובחן קרע בגיד האכילס, שמשמעותו פציעה נוספת שתשבית אותו לאורך עונה שלמה. מכה אנושה עבור השחקן שנבחר למשחק האולסטאר חמש עונות ברצף ורק בקיץ 2019 זכה לשדרוג בדמות חוזה לחמש שנים נוספות תמורת 189.9 מיליון דולר.

הלילה (בין שני לשלישי) התראיין בנושא חברו הטוב של תומפסון בגולדן סטייט, סטף קרי שהודה כי פרץ בבכי כששמע את החדשות: "אי אפשר שלא להצטער עבור קליי, שעבד כל כך קשה כדי לחזור לפרקט. דברים כאלה קורים, אבל חייבים להסתכל על התמונה המלאה ולהגיע בגישה כזו, זה מקל עלייך בתהליך השיקום. לשמחתי, יש לו עוד שנים רבות לשחק ואנחנו נעבור את זה איתו ביחד".

קליי תומפסון, סטף קרי
קליי תומפסון, סטף קרי | Noah Graham/NBAE via Getty Images

קרי סיפר מתי התבשר על פציעתו של תומפסון בן ה-30: "קיבלתי טלפון וזה היה כמו לקבל אגרוף. בכיתי המון, באמת. אתה שומע את זה ואין לך מילים, אתה לא יודע מה לומר באותו רגע לשחקן שצריך לעבור שתי פציעות כאלה, אבל בסוף היום אנחנו פה בשבילו. אני מקווה שהוא יהיה בסביבה ושלפחות חלק מהליך השיקום שלו יהיה איתנו, כך שהוא יישאר קרוב".

על העתיד אמר קרי: "קליי יכול לחזור חזק יותר, הוא אחד שאוהב את המשחק כל כך והוא יעשה הכל כדי להתגבר על זה, לחזור לפרקט ולהיות עצמו. כולנו מאמינים בו. שנתיים וחצי שיקום זה קשה, אז אנחנו מקווים לטוב ביותר בשביל קליי".

כיצד תיראה גולדן סטייט בלי תומפסון: "קודם כל, זה הולך להיות קשה, אבל אנחנו מחכים שבעה חודשים לחזור לפרקט. יהיה מוזר לא לראות את קליי, אבל אני חושב שהקבוצה עשתה עבודה טובה בהכנה לעונה עם המהלכים בדראפט ובשוק השחקנים החופשיים ויש לנו סגל טוב מאוד. צריך שכולם יהיו מחויבים מאוד, כי יש לנו הרבה ללמוד ונצטרך לעשות זאת במהירות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי