"זו עדיין תעלומה": אנתוני דייויס ייפגש עם לוס אנג'לס לייקרס

אנתוני דייויס | Joe Murphy/NBAE via Getty Images

אחרי שפך לשחקן חופשי, הפורוורד ייפגש עם הג'נרל מנג'ר רוב פלינקה בניסיון להגיע לסיכום שישאיר אותו בעיר המלאכים. האם הוא יחתום על חוזה קצר כפי שעשה בזמנו לברון ג'יימס עם קליבלנד? אלו האפשרויות

(גודל טקסט)

כשבועיים לאחר שנודע על כך שאנתוני דייויס סירב לאופציה בחוזהו בלוס אנג'לס לייקרס ובחר להפוך לשחקן חופשי, היום (שלישי) אמורה להתקיים פגישה בין המנהל המקצועי של הקבוצה רוב פלינקה לבין דייויס וסוכנו ריץ' פול במטרה להגיע לסיכום על חוזה חדש.

דייויס, שהגיע לעיר המלאכים ביוני 2019 והיה שותף בכיר לזכייה של הקבוצה באליפות לראשונה מזה עשור, אליפות ראשונה שלו בקריירה כמובן, נוטה להישאר בלוס אנג'לס לייקרס, אולם מחזיק במספר הצעות ועל פי "יאהו" עתידו מוגדר בשלב זה כתעלומה.

דייויס יכול כעת לחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה שלו לשנה השנייה תמורת 68 מיליון דולר, כפי שעשה בזמנו לברון ג'יימס עם קליבלנד קאבלירס, יכול לחתום לשלוש שנים עם אופציה שלו לעונה השלישית תמורת 106 מיליון דולר, יכול לחתום לארבע שנים תמורת 146.7 מיליון דולר ואם יבחר לחתום לחמש שנים ישתכר לאורך התקופה 189 מיליון דולר.

לברון ג'יימס, אנתוני דייויס
לברון ג'יימס, אנתוני דייויס | Kim Klement-Pool/Getty Images

דייויס בעונת הבכורה בלייקרס הצטיין עם 26.1 נקודות למשחק, 9.3 ריבאונדים, 2.3 חסימות ו-1.5 חטיפות וגם הוסיף 3.2 אסיסטים למשחק. בפלייאוף הוא קלע אפילו יותר, 27.7 נקודות וקטף 9.7 כדורים חוזרים. אם יבחר להישאר בלייקרס ולנסות לשמור על האליפות, הוא יפגוש קבוצה חזקה יותר, על הנייר, אחרי שהקיץ צורפו מונטרז הארל, דניס שרודר ומארק גאסול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי