ברוקס: "אבדיה יילחם על מקום בחמישייה הפותחת"

סקוט ברוקס | Alika Jenner/Getty Images

וושינגטון וויזארדס קיימה אימון בכורה לעונה והמאמן התייחס לרוקי החדש, לגביו הוא נלהב במיוחד: "עם מוסר עבודה כזה גבוה, אתם תראו שחקן משופר". וגם: מי יתחרה עמו על מקום בעמדה 3 ומה עם ג'ון וול?

(גודל טקסט)

קבוצות ה-NBA התכנסו היום (שלישי) לפתיחת מחנות האימונים לקראת תחילתה של העונה החדשה, מה שאומר שדני אבדיה ערך הערב את אימון הבכורה שלו בוושינגטון וויזארדס. לפני תחילת האימון, מאמן הקבוצה סקוט ברוקס התפנה לענות על שאלות העיתונאים והתייחס כמובן לרוקי החדש והנוצץ שלו, כמו גם לעתידו של כוכב הוויזארדס ג'ון וול ולמצב הסגל של הקבוצה, בין השאר.

אחד העיתונאים המסקרים את הקבוצה בארצות הברית צייץ בטוויטר כי ברוקס נראה נלהב מאוד מאבדיה. המאמן סיפר על התרשמותו מהישראלי: "הוא התאמן ברמה גבוהה מאוד. עם מוסר עבודה כזה גבוה, אתם תראו שחקן משופר. אני מת על זה לגבי דני, הוא כל כך חיובי ונרגש להיות כאן".

גם בשנה שעברה וושינגטון בחרה פורוורד במקום התשיעי בדראפט, רוי האצ'ימורה. ברוקס ציין כי היפני-אמריקאי "הרוויח את הזכות" להתחיל את מחנה האימונים בתור הפאוור-פורוורד (עמדה 4) שיפתח בחמישייה, בעוד המאבק על המקום בעמדה מספר 3 פתוח לרווחה, כשהמאמן אמר שאבדיה ייאבק עליו עם אייזק בונגה, ג'רום רובינסון וטרוי בראון ג'וניור, בין השאר. אגב, שחקן משמעותי נוסף בתפקיד הסמול-פורוורד אצל הוויזארדס הוא דאוויס ברטאנס, שהוחתם לא מכבר על חוזה חדש, אך עדיין לא הצטרף לסגל בשל סוגיית ויזה.

על כך שהסגל שלו כולל שבעה שחקנים בינלאומיים, המאמן אמר: "משחק הכדורסל הוא שפה בינלאומית. כולנו מדברים את אותה השפה על המגרש, אוהבים את המשחק ויש לנו תשוקה אליו".

באשר לג'ון וול, לאחרונה פורסמו לא מעט דיווחים בארה"ב על כך שהרכז ביקש לעזוב את הקבוצה בטרייד. ברוקס נשאל לגביו וענה: "הוא מוכן לצאת לדרך. הוא מתרגש, כבר ערך כמה אימונים כאן בעיר והיו לו כמה חודשים להתכונן לעונה, יש לו את המהירות שלו". המאמן הבהיר כי אין תכנית חלוקת עומס עבור הרכז, אם כי הקבוצה תכניס אותו לקצב בהדרגה וייתכן כי וול לא ישחק ב"בק-טו-בקס" (שני משחקים לילה אחרי לילה). בנוסף, ברוקס מצפה מוול להציג קליעה משופרת מאוד לשלוש, מה שיעזור בשיתוף הפעולה שלו עם בראדלי ביל.

גם עתידו האישי של ברוקס היה על הפרק, שכן האיש על הקווים נכנס לשנה האחרונה בחוזה שלו: "הדברים האלו יטופלו כשהזמן הנכון יגיע", השיב בנושא, "זה לא סוד כמה אני אוהב את הקבוצה הזו, את הקהילה ואת הבעלים. הקבוצה הזו העניקה לי המון רגעים גדולים. אני גאה לעבוד בארגון הזה, ארגון שחושב קדימה. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו כדי לשפר את הקבוצה על המגרש".

ג'ון וול
ג'ון וול. כרגע, הוא בוושינגטון | Patrick Smith/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי