הארדן לא הופיע לאימון יוסטון וצולם מבלה במסיבה

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | Michael Reaves/Getty Images

מאמן הרוקטס, סטיבן סיילאס שלאחר היעדרות הכוכב ביום חמישי הבטיח כי הוא יתייצב היום, הודה שלא יצר עמו קשר: "מעדיף לדבר איתו פנים מול פנים. האם הוא מחויב? תצטרכו לשאול אותו". הקלע צולם במהלך בילוי

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

עונה נוספת שהסתיימה בהדחה מוקדמת מהצפוי וללא התמודדות אמיתית על תואר האליפות, הובילה למהפכה ביוסטון רוקטס בפגרה החולפת. דריל מורי ומייק ד'אנטוני עזבו, ראסל ווסטברוק ביקש לעבור בטרייד וכבר הספיק להתאמן בוושינגטון ולפגוש את דני אבדיה, אך לגבי ג'יימס הארדן טרם ברור מה יקרה.

כוכב הקבוצה הטקסנית לא הופיע לאימונים האישיים שנערכו שלשום לשחקני יוסטון, כאשר בארצות הברית פורסם כי באותו זמן הוא בילה במסיבה. גם היום (ראשון) הארדן נעדר מהאימון הקבוצתי הראשון, בניגוד לציפיות ולמה שהבטיחה הקבוצה לפני מספר שבועות. למרות שהסיבה לחסרונו קשורה לכללי הקורונה שנקבעו בליגה, מדבריו של המאמן סטיבן סיילאס ניתן להבין שלא בטוח שהמזוקן יישאר בקבוצה.

סיילאס הודה שהוא לא יצר קשר עם הארדן בשבוע האחרון וטען שהוא מצפה לדבר איתו פנים אל פנים ברגע שיתייצב לאימונים, על מנת להבין היכן הדברים עומדים בין השחקן למועדון. כשנשאל לגבי מידת המחויבות של מלך סלי ה-NBA בעונה שעברה, המאמן השיב: "זו שאלה שתצטרכו לשאול אותו כשהוא יגיע לכאן. אני רוצה שהוא יהיה כאן ויהיה חלק ממה שאנחנו בונים. אני מתרגש לאמן אותו".

בינתיים, בטוויטר פורסם סרטון של הכוכב שצולם אתמול לכאורה, בו צולם הארדן כשהוא מפזר שטרות באוויר במה שנראה כמו מקום הבילוי האהוב עליו – מועדון חשפנות.

כזכור, לאחרונה פורסם ב-ESPN כי הארדן סירב להצעת יוסטון רוקטס להפוך אותו למשתכר הגבוה בהיסטוריה של ה-NBA ואף העביר לראשי הקבוצה מסר ברור לפיו הוא מעוניין לעבור לברוקלין נטס, שעל פי דיווחים נוספים כבר יצרו מגעים עם יוסטון בקשר אליו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי