"ג'יימס המבורגר": הארדן נראה שמן וספג עקיצות ברשת

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | Michael Reaves/Getty Images

כוכב יוסטון רוקטס חזר לשחק, אך תמונה מעוררת מחלוקת שלו גררה בדיחות רבות בטוויטר: "אפילו לא הגענו לחגים עדיין". מאמנו: "לא יודע כמה זמן ייקח לו להגיע לשיא הכושר". וגם: וול הגיב לשמועות על טרייד

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

האירוע המרכזי במשחקי קדם העונה שנערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA היה כמובן שובו של ג'יימס הארדן. מלך הסלים של הליגה, שנעדר מפתיחת האימונים והעדיף לבלות במסיבות, זאת לאחר שעל פי דיווחים דרש לעזוב את הקבוצה בטרייד, חזר לפרקט ונראה שהעמיס על עצמו משקל נוסף – אך לא מהסוג שמוסיפים בחדר הכושר, אלא יותר בחדר האוכל.

בטוויטר לא נותרו אדישים לתמונות הראשונות של הארדן העונה, בהן "המזוקן" נראה כמי שעלה משמעותית במשקל. כזכור, הכוכב נכח במסיבת יום ההולדת של הראפר 'ליל בייבי' (באנגלית: תינוק קטן) בזמן שחבריו לקבוצה התייצבו לאימונים ובהקשר זה, אחד הגולשים ברשת עקץ אותו: "חשבנו שג'יימס היה עם ליל בייבי, לא שיש לו ליל בייבי".

"ג'יימס הארדן התפתח לג'יימס המבורגר", "רואים שלא אכפת לו מהעונה הזאת", "אפילו לא הגענו לתקופת החגים עדיין", היו חלק מהעקיצות שקיבל שחקנה של יוסטון מהצייצנים. "זו חייבת להיות זווית רעה", ניסה אחד האוהדים לפרש את התמונה המדאיגה, שיצרה מחלוקת מכיוון שיממה בלבד לפני כן, הארדן נראה חטוב למדי בסרטון שפורסם בחשבונות הקבוצה ברשתות.

על הפרקט, האיש והזקן תרם 12 נקודות בניצחון של הרוקטס על סן אנטוניו, כשנראה היה בבירור שהוא מוריד חלודה. הארדן קלע שלוש זריקות מתוך 10 ניסיונות, הוסיף ארבעה אסיסטים וגם איבד שלושה כדורים. מאמנו, סטיבן סיילאס, היה מרוצה ממה שראה: "הוא היה טוב. ידוע שהוא שחקן שמסוגל לעשות המון דברים, עם ובלי הכדור, כך שזה נהדר שהוא היה על המגרש. אני לא יודע כמה הוא קרוב לשיא כושרו, לא הייתי איתו מספיק עד עכשיו".

ג'ון וול, שהצטרף לרוקטס בטרייד לאחרונה, בוודאי מקווה שהכוכב הגדול של הקבוצה יוותר על הרעיון לעזוב ויעזור לקבוצה להעפיל לפלייאוף. בסיום המשחק, הרכז הגיב לאפשרות שהארדן יעבור בטרייד: "אני לא מנסה לשאול אותו על זה, כי זה עניין אישי שלו. הדבר היחיד שמדאיג אותי הוא איך להפוך את הקבוצה להכי טובה שהיא יכולה להיות כשכולנו כאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי