מאמן וושינגטון: "אבדיה הופך אותנו לטובים יותר, הוא בדרך לחמישייה"

דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

סקוט ברוקס שיבח את הרוקי הישראלי, שפלרטט עם דאבל דאבל בניצחון על דטרויט: "הוא עושה דברים נפלאים גם כשהוא בחמישייה וגם כשהוא עולה מהספסל". וגם: שיתוף הפעולה בין ווסטברוק וביל

(גודל טקסט)

דני אבדיה סגר הלילה (בין שבת לראשון) את משחקי ההכנה והציג עוד משחק נהדר במדי וושינגטון והפעם גם עזר לקבוצתו החדשה להשיג ניצחון ראשון העונה על דטרויט, ארבעה ימים לפני המשחק הרשמי הראשון של הוויזארדס בפילדלפיה.

9 נקודות, 10 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-3 חטיפות היו לרוקי הישראלי שחתם את ההכנה עם ממוצעים של 10.3 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים, כשהוא קולע 54.5 אחוז מהשדה ו-45.4 מחוץ לקשת השלוש – מספרים שקשה להישאר אדישים אליהם בשביל רוקי.

מאמנו סקוט ברוקס שיבח את אבדיה בסיום: "הוא קשוח, בגודל הנכון והוא הולך להפוך אותנו לקבוצה טובה יותר. הוא עושה דברים טובים כשהוא פותח בחמישייה וגם כשהוא עולה מהספסל. הוא נותן לנו סיבות טובות לתת לו לפתוח בחמישייה".

מעבר לכך, הכוכב החדש של הקבוצה ראסל ווסטברוק ערך בכורה והצית את הדמיון כאשר שיתף פעולה עם בראדלי ביל במחצית הראשונה. ברוקס נשאל גם על הנושא הזה: "זה היה נהדר. אני אוהב את העובדה שהם חיפשו גם שחקנים אחרים, ראסל הולך למצוא את מי שיהיה פנוי וגם ביל עושה זאת. שניהם עוסקים בדברים הנכונים".

דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי