ניצחון בכורה ללייקרס, ברוקלין הביסה את בוסטון, דנבר שוב נוצחה

לברון ג'יימס | John McCoy/Getty Images

לברון עקף את בראיינט בטבלת קלעי חג המולד ב-115:138 על דאלאס, עם 22 נקודות. הנטס טיילו ל-95:123 מול הסלטיקס, אירווינג ודוראנט סיפקו מופע עם 37 ו-29 בהתאמה. הנאגטס נכנעו 121:108 לקליפרס, לאונרד נפצע

(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות של מיאמי ומילווקי במשחקים המוקדמים, ספיישל חג המולד ב-NBA הושלם הלילה (בין שישי לשבת) עם שלושה מפגשים נוספים שכמו השניים שקדמו להם, היו חד צדדיים: ברוקלין הביסה את בוסטון בחוץ, הלייקרס גברו על דאלאס והקליפרס גברו על דנבר.

בוסטון סלטיקס – ברוקלין נטס 123:95

המשחק נפתח בדקת דומייה לזכרו של שחקן ומאמן העבר של הסלטיקס, קיי סי ג'ונס שהלך לעולמו אתמול. המארחת, שהכניעה את מילווקי בזכות שלשה דרמטית של ג'ייסון טייטום במשחקה הראשון העונה, נחלה הפסד בכורה וראתה את אחת המתחרות העיקריות שלה במזרח שומרת על מאזן מושלם אחרי שני משחקים. בוסטון הובילה בהפרש של שלוש נקודות בתום מחצית ראשונה צמודה, אלא שקווין דוראנט פתח את הרבע השלישי, בו קלע 16 נקודות בסך הכל, עם ריצת 0:9 אישית שהחזירה לנטס את היתרון ומשם רק קבוצה אחת הייתה על הפרקט.

דוראנט סיים את הערב עם 29 נקודות ומי שהוביל את קלעי ברוקלין היה קיירי אירווינג, שירה 37 נגד האקסית וצלף שבע שלשות תוך 10 ניסיונות. ג'יילן בראון בלט אצל הירוקים-לבנים עם 27, טייטום הוסיף 20 ומרכוס סמארט תרם 13.

רבע שלישי מרשים. קווין דוראנט | Brian Babineau/NBAE via Getty Images
פירקו את הסלטיקס. אירווינג ודוראנט | Omar Rawlings/Getty Images

לוס אנג'לס לייקרס – דאלאס מאבריקס 115:138

לאחר שהפסידה בדרבי של עיר המלאכים בליל פתיחת העונה, האלופה רשמה את ניצחון הבכורה שלה עם תצוגת קליעה שהיוותה מפגן עוצמה מרתיע. לברון ג'יימס עקף את אוסקר רוברטסון ועלה למקום השני בקלעי כל הזמנים בחג המולד, עם 383 נקודות בסך הכל ב-15 הופעות ביום המיוחד שמציבות אותו במרחק 12 נקודות מקובי בראיינט שבמקום הראשון. לוקה דונצ'יץ' וחבריו, מנגד, נותרו ללא ניצחון העונה. הלייקרס עשו את ההבדל בזכות 3:17 בריבאונד ההתקפה, שתורגם ל-0:35 בנקודות מהזדמנות שנייה.

הקבוצה של פרנק ווגל נזקקה ל-22 נקודות "בלבד" של לברון, שמסר 10 אסיסטים. אנתוני דייויס הוביל את הקלעים עם 28 והמצטרפים החדשים, מונטרז הארל ודניס שרודר, הרשימו עם 22 ו-18 בהתאמה (הסנטר קלע 17 מתוך כל הנקודות שלו במחצית השנייה). דונצ'יץ' סיים כקלע המוביל בדאלאס עם 27, ג'וש ריצ'ארדסון וטריי ברק הוסיפו 17 כל אחד.

דייויס מטביע. ניצחון בכורה ללייקרס | John McCoy/Getty Images

דנבר נאגטס – לוס אנג'לס קליפרס 121:108

הקבוצה השנייה מעיר המלאכים שמרה על מאזן מושלם בשחזור חצי גמר המערב מהפלייאוף האחרון, שכזכור הסתיים בקאמבק מרשים וניצחון מפתיע של הנאגטס. המארחת שוב לא הצליחה לשמור על הבית וספגה הפסד שני רצוף. מלבד רגעים ספורים, שחקניו של טיירון לו הובילו לאורך כל הדרך וגם כשהמארחת הקטינה את הפער לדו ספרתי, הקליפרס סיכלו במהירות את הניסיון לקאמבק. לצערם, קוואי לאונרד נאלץ לנטוש את המשחק במהלך המחצית השנייה, לאחר שספג מרפק בפניו בהיתקלות עם חברו לקבוצה סרג' איבקה.

פול ג'ורג' כיכב בשורות המנצחת עם 23 נקודות ותשעה כדורים חוזרים, כולל 5/9 מחוץ לקשת. לאונרד סייע לו עם 21, איבקה תרם 15 וניקולה באטום סיים עם 13. בצד השני, ניקולה יוקיץ' היה רחוק ריבאונד אחד מטריפל-דאבל שני ברציפות כשרשם 22 נקודות, 10 אסיסטים ותשעה כדורים חוזרים. ג'מאל מארי הוסיף 23 נקודות ו-וויל בארטון תרם 15.

לאונרד. הקליפרס יקיו שהוא בסדר | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי