ג'יימס הארדן מאס ביוסטון: "אנחנו פשוט לא טובים מספיק"

ג'יימס הארדן | Cato Cataldo/NBAE via Getty Images

לאחר הפסד שני רצוף ללייקרס ושישי העונה בתשעה משחקים, כוכב הרוקטס עבר מרמזים להצהרה ברורה על רצונו לעזוב: "עשיתי כל מה שאני יכול, לא חושב שאפשר לתקן". ג'ון וול הגיב: "כששחקן מסוים לא מחויב, קשה להצליח"

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

יוסטון רוקטס ספגה הלילה (בין שלישי לרביעי) הפסד שני ברציפות, כשנכנעה 117:100 לאלופה לוס אנג'לס לייקרס וירדה למאזן 6:3 שלילי, וג'יימס הארדן החליט להפסיק עם הרמזים. בסיום המשחק הכוכב הבהיר באופן חד וברור כי הוא מעוניין לעבור לקבוצה אחרת בטרייד: "אנחנו פשוט לא טובים מספיק. מבחינת כימיה, כישרון, הכל. זה היה ברור לעין בשני המשחקים האחרונים", אמר הארדן. "אני אוהב את העיר הזו ועשיתי כל מה שאני יכול, הסיטואציה הזו משוגעת. זה משהו שאני לא חושב שאפשר לתקן".

בינתיים, ב-ESPN מדווחים כי יוסטון ממשיכה בניסיונות לרקום עסקת טרייד עבור הארדן ומנהלת שיחות עם יותר משש קבוצות, אולם אינה מוכנה להפחית בדרישותיה הגבוהות תמורת הגארד. ברשת הענקית מארצות הברית נכתב כי הבעלים טילמן פרטיטה, ששמע מהארדן כבר בקיץ על רצונו לעזוב, הבטיח לכוכב כי יעבירו לקבוצה אחרת כשתוצע לו עסקה לשביעות רצונו. ראוי להזכיר כי להארדן נותרו שלוש שנים בחוזה, בהן ירוויח 133 מיליון דולר.

לא רק ההתעקשות של המזוקן לעזוב מעסיקה את הקבוצה ואת אוהדיה, אלא גם מצבו הגופני והמקצועי של מספר 13. הרוקטס הפסידו ארבעה מתוך חמשת המשחקים האחרונים בהם הארדן השתתף וכפי שהיה בהופעתו הראשונה העונה, גם הלילה הוא משך תשומת לב בשל גזרתו הרחבה מהרגיל.

לא רק הארדן התבטא בכנות מוחלטת לאחר המשחק, אלא גם חברו לקו האחורי, ג'ון וול. הרכז שהגיע בטרייד תמורת ראסל ווסטברוק הביע אכזבה מחוסר האמונה של הארדן בקבוצה ודאגה מכך שהאג'נדה האישית שלו עלולה לפגוע בהצלחת הרוקטס: "הוא אומר את דעתו האישית. אני לא יודע מה הוא חושב על הקבוצה, אני יודע כמה קשה השחקנים פה עובדים כדי להשתפר בכל יום. יש כאן הרבה שחקנים שרוצים להתחרות ברמה גבוהה. כשכולם משדרים על אותו דבר מחויבים ויודעים את התפקיד שלהם, הכל בסדר. אבל כשיש שחקנים מסוימים שלא רוצים להתחייב, קשה לעשות משהו מיוחד או טוב כקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי