דוראנט הצטיין והכניע את דנבר, משחק ענק לאמביד בניצחון פילי

קווין דוראנט, קאריס לוורט | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

הפורוורד היה רחוק ריבאונד אחד מטריפל-דאבל והוביל את ברוקלין ל-116:122, הסנטר רשם 45 נקודות ו-16 כדורים חוזרים ב-134:137 על מיאמי לאחר הארכה. הלייקרס גברו על יוסטון

(גודל טקסט)

בזמן שבהלת הקורונה ממשיכה לאיים על המשך הפעילות הסדירה בליגה, שישה משחקים התקיימו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA ורוב הקבוצות שעלו לפרקט הן כאלה שמועמדות להיות בפלייאוף בתום העונה הסדירה. הלייקרס גברו על יוסטון בפעם השנייה ברציפות, ברוקלין ניצחה את דנבר, מיאמי נכנעה לפילדלפיה בתום מותחן ואינדיאנה התאוששה משני הפסדים עם ניצחון על גולדן סטייט.

לוס אנג'לס לייקרס – יוסטון רוקטס 100:117

לפני יומיים האלופה טיילה לניצחון ב-18 הפרש על הקבוצה הטקסנית והלילה היא עשתה זאת כמעט באותו הפער, בתום משחק שבו הובילה ב-30 נקודות במהלך המחצית השנייה. לברון ג'יימס הוביל את הלייקרס עם 26 נקודות ושמונה ריבאונדים, אנתוני דייויס הוסיף דאבל-דאבל של 19 ו-10 כדורים חוזרים. מנגד, כריסטיאן ווד בלט בשורות יוסטון עם 18 נקודות ושמונה ריבאונדים, ג'יימס הארדן תרם רק 16.

ברוקלין נטס – דנבר נאגטס 116:122

בצל סוגיית קיירי אירווינג, קבוצתו של סטיב נאש ביצע קאמבק מרשים וגברה על יריבה חזקה. האורחת כבר הריחה ניצחון שלישי רצוף כשהייתה בפלוס 18 ברבע השלישי, אלא שהנטס הגיבו עם ריצת 4:29 והפכו את התוצאה. דנבר חזרה לשוויון כשנותרו שתי דקות, אך קווין דוראנט סגר את המשחק עם שש נקודות מתוך 34 שהיו לו בסך הכל והבטיח לברוקלין את הניצחון. KD הוסיף 13 אסיסטים והיה רחוק ריבאונד אחד מטריפל-דאבל, כשסיים עם תשעה. קאריס לוורט סייע לו עם 20 נקודות. הנאגטס קיבלו 23, 11 אסיסטים ושמונה ריבאונדים מניקולה יוקיץ', וויל בארטון הוסיף 22 וג'מאל מארי סיפק 20.

פילדלפיה סבנטי סיקסרס – מיאמי היט 134:137

איזה משחק קיבלנו הלילה בפילי. שתי הקבוצות הגיעו עם סגלים קצרים בשל ענייני קורונה ופציעות, אך סיפקו משחק צמוד ומלא בסיפורים. המארחת פיגרה בחמש נקודות כחצי דקה לסיום, אלא שג'ואל אמביד ואייזיאה ג'ו כפו הארכה ובה הרוקי דאקוטה מת'יאס צלף שלשה שהעלתה את הסיקסרס ליתרון כשנותרו 26 שניות, לפני שאמביד וג'ו סגרו עניין מהקו. הסנטר הקמרוני היה בכל מקום ומעל כולם הלילה: 45 נקודות, 16 ריבאונדים וחמש חטיפות היו לאמביד, שקלע 16/23 מהשדה ודייק בכל 13 הזריקות שלו מקו העונשין. דני גרין השווה את שיא המועדון עם תשע שלשות לזכות פילדלפיה, בדרך ל-29 נקודות, להן הוסיף 10 ריבאונדים. בהיעדר ג'ימי באטלר ובאם אדבאיו, בין השאר, טיילר הירו תפס פיקוד במיאמי והוביל אותה עם 34 נקודות, כאשר דאנקן רובינסון תרם 26 והרוקי פרשס אצ'יווה רשם 17 ו-13 כדורים חוזרים, אך זה לא הספיק לסגנית האלופה.

אמביד היה בכל מקום | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

גולדן סטייט ווריירס – אינדיאנה פייסרס 104:95

"הלוחמים" סיימו רצף של שבעה משחקי בית עם הפסד, לאחר שנכנעו לעבודת הגנה יעילה ואיכותית של האורחת על סטף קרי. הכוכב, שנתקע במשחק הקודם על 11 נקודות בלבד, עלה הפעם ל-20 אך לא הצליח להוביל את קבוצתו לניצחון, כשגם 22 ושיא קריירה של חמש חסימות מצד אנדרו וויגינס לא הספיקו לווריירס. מיילס טרנר קלע 22 והוריד 12 ריבאונדים, יחד עם חמש חסימות משלו, בצד של אינדיאנה שנהנתה גם מדאבל-דאבל של דומנטאס סאבוניס, אשר סיים עם 18 ו-14 כדורים חוזרים.

תוצאות נוספות:
קליבלנד קבאלירס – יוטה ג'אז 117:87
אוקלהומה סיטי ת'אנדר – סן אנטוניו ספרס 112:102

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי