שלושה שחקני וושינגטון וויזארדס חיוביים לקורונה, אבדיה בבידוד

דני אבדיה, רוי הצ'ימורה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

הישראלי לא נדבק בקורונה, אך בא במגע עם רוי האצ'ימורה שנמצא חיובי. המפגש בין הוויזארדס לדטרויט לא ייערך בין שישי לשבת כמתוכנן, כמו גם המשחק של הווריירס בפיניקס. ראסל ווסטברוק ייעדר 3-4 שבועות

(גודל טקסט)

הדאגה סביב התפשטות הקורונה ב-NBA הולכת וגוברת: הלילה (בין רביעי לחמישי) הוחלט על דחייה של שני משחקים נוספים שתוכננו להיערך בין שישי לשבת, האחד בין גולדן סטייט ווריירס לפיניקס סאנס והשני בין דטרויט פיסטונס לוושינגטון וויזארדס, זאת מכיוון שפיניקס ו-וושינגטון נפגעו מהנגיף והקבוצות לא מחזיקות במספיק שחקנים כשירים למשחקים.

וושינגטון דיווחה עד כה על שלושה מאומתים לקורונה, אולם השחקנים, כולל דני אבדיה, נדרשו להיכנס לבידוד של 10 עד 14 ימים ועל כן הקבוצה הושבתה. ככל שידוע, הישראלי אינו נדבק בנגיף, אולם כמובן שבא במגע עם אחד מהחולים המאומתים – ידוע כי שניים מהשלושה הם רוי האצ'ימורה היפני והסנטר הגרמני מוריץ ואגנר.

המשמעות של דחיית המפגש בין הוויזארדס לדטרויט היא שזהו המשחק השני ברציפות של וושינגטון שנדחה, לאחר שהחלטה זהה התקבלה בנוגע למפגש עם יוטה ג'אז שהיה אמור להתקיים הלילה, כאשר בליגה כולה נדחו כבר שבעה משחקים והדברים הולכים ומסתבכים עבור אדם סילבר ומקבלי ההחלטות.

אם לא די בבעיות בריאותיות מבחינת הוויזארדס, כתב NBC קווינטון מאיו דיווח הלילה כי ראסל ווסטברוק ייעדר זמן ארוך הרבה יותר מהצפוי. הכוכב סובל מפציעה בשריר הארבע-ראשי והחמיץ את שני המשחקים האחרונים, כאשר בקבוצה ייעדו לו חזרה לפעילות תוך שבוע, אלא שהפציעה החמירה ו"ראס" צפוי להישאר בחוץ בין שלושה לארבעה שבועות לפחות.

ווסטברוק עם אבדיה. מכה לוויזארדס | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי