שני חולים נוספים התגלו בוושינגטון, המשחקים נגד קליבלנד נדחו

שחקני וושינגטון וויזארדס | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

מניין הנדבקים בקבוצתו של דני אבדיה עלה לחמישה, טרם ידוע האם הישראלי ביניהם. המפגשים עם הקבאלירס, שתוכננו לימי ראשון ושני, לא יתקיימו כסדרם

(גודל טקסט)

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בוושינגטון וויזארדס: כתב "האתלטיק" פרד כץ, המסקר את הקבוצה, דיווח היום (שישי) כי שני חולים נוספים התגלו בסגל של סקוט ברוקס, כאשר בינתיים לא ידוע אם דני אבדיה ביניהם. הישראלי נכנס שלשום לבידוד לאחר שכזכור, שני הנדבקים הראשונים היו רוי האצ'ימורה ומוריץ ואגנר ומאז נמצאו חיוביים שלושה שחקנים נוספים ששמותיהם טרם פורסמו.

הדבר הביא לדחיית המשחק בין וושינגטון לקליבלנד קבאלירס, שתוכנן להיערך ביום ראשון הקרוב בשעה 21:00, כיוון שלקבוצה לא יהיו שמונה שחקנים כשירים. מדובר במקרה שלישי רצוף של דחיית משחק: הוויזארדס לא שיחקו מאז הלילה שבין שני לשלישי, אז ניצחו את פיניקס סאנס, כאשר מאז נדחו המשחקים בין אבדיה וחבריו ליוטה ג'אז ודטרויט פיסטונס, בעוד משחקה של פיניקס נגד גולדן סטייט הלילה נדחה גם הוא.

החודש הראשון של העונה הביא עמו לא מעט בשורות רעות עבור הקבוצה מבירת ארצות הברית: מעבר לכך שפתחה עם שלושה ניצחונות בלבד ב-11 המשחקים הראשונים, במהלך השבוע האחרון וושינגטון אף איבדה את הסנטר תומאס בראיינט שגמר את העונה בעקבות קרע ברצועה הצולבת, כשגם ראסל ווסטברוק צפוי להחמיץ בין שלושה לארבעה שבועות בשל פציעה בשריר הארבע-ראשי ואחרי כל זה, הגיעה כאמור התפרצות הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי