חזר לו החשק: טריפל-דאבל להארדן בבכורה, ניצחון לברוקלין

ג'יימס הארדן | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

המזוקן הצהיר על כוונותיו כבר במשחקו הראשון, דוראנט הפגיז 42 נקודות והנטס גברו 115:122 על אורלנדו. יוסטון הפסידה לספרס, מיאמי הובסה מול דטרויט ופילי נכנעה לממפיס, אטלנטה הפסידה בפורטלנד

(גודל טקסט)

למחנה האימונים ביוסטון הוא לא התייצב בזמן, את תחילת העונה הוא העדיף להחליף במסיבה ובשבועות האחרונים, הוא התעסק פחות בכדורסל ויותר במאבק במטרה לעזוב את הרוקטס. אבל כל זה מאחורינו, ג'יימס הארדן הוא שחקן ברוקלין נטס והלילה (בין שבת לראשון), במשחק הבכורה שלו, הוא שלח מסר לכולם: באתי לעבוד. המזוקן סיפק הצגה בניצחון ברוקלין וקווין דוראנט התפוצץ יחד איתו. מעבר לכך, חמישה משחקים נוספים נערכו הלילה ובכולם חוץ מאחד ניצחה הקבוצה הביתית: סן אנטוניו גברה על יוסטון, טורונטו על שארלוט וממפיס על פילדלפיה, בעוד פורטלנד הכניעה את אטלנטה ומיאמי ספגה תבוסה מפתיעה מדטרויט.

ברוקלין נטס – אורלנדו מג'יק 115:122

קיירי אירווינג קיבל עוד קצת זמן להתכונן לחזרה לפעילות, אבל המארחת לו הייתה זקוקה לו כדי לגבור על המג'יק ולחבר ניצחון שלישי ברציפות. הארדן קלע 32 נקודות, מסר 14 אסיסטים והוריד 12 ריבאונדים, בעוד דוראנט הפגיז שיא עונתי של 42 נקודות, כאשר השניים ניצלו את הערב כדי להיזכר כיצד משחקים ביחד ולהצהיר בפני כל הליגה על כוונותיהם להמשך העונה. ג'ו האריס שימש כינור שלישי עם 17. בצד השני, 34 נקודות ו-10 ריבאונדים של ניקולה ווצ'ביץ', לצד 23 נקודות של טרנס רוס, לא מנעו מאורלנדו הפסד חמישי רצוף.

דוראנט והארדן. שלחו הצהרת כוונות | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

סן אנטוניו ספרס – יוסטון רוקטס 91:103

הלילה הראשון בלי ג'יימס הארדן היה מוצלח עבור "הרקטות", אך המפגש השני בשלושה ימים עם היריבה מטקסס הלך הרבה פחות טוב והספרס יצאו עם ידם על העליונה הפעם. המשחק כמעט נדחה מכיוון שלאורחת היו שבעה שחקנים כשירים בלבד, אך שעה לפני הפתיחה הליגה אישרה את הטרייד על הארדן ורודיון קורוקס, שעבר ליוסטון במסגרתו, הצטרף לסגל של סטיבן סיילאס. כריסטיאן ווד סיים עם 24 נקודות ו-18 ריבאונדים ומייסון ג'ונס קלע כמות זהה, אך כל השאר לא ממש הופיעו והגנת סן אנטוניו עצרה את היריבה על 38 נקודות במחצית השנייה, כאשר דמאר דרוזן מככב עם 24 משלו ודז'ונטה מארי מוסיף 18, לצד 10 כדורים חוזרים.

מיאמי היט – דטרויט פיסטונס 120:100

ללא ג'ימי באטלר, טיילר הירו ואייברי בראדלי, סגנית האלופה הובסה על ידי הנמושה של הליגה, בעיקר בגלל רבע שלישי בו האורחת ניצחה 19:38. ג'רמי גרנט הוביל את דטרויט עם 24, דריק רוז הוסיף 23 ובלייק גריפין 15. בם אדבאיו בלט במיאמי עם 28, דאנקן רובינסון תרם 22. ההיט רשמו הפסד שביעי ב-11 משחקים העונה.

פורטלנד טרייל בלייזרס – אטלנטה הוקס 106:122

הבלייזרס המשיכו בתקופה הטובה עם ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים. מה שפחות משמח מבחינתם, זה שסי ג'יי מקולום נטש את המשחק בסיום המחצית הראשונה עם נקע בקרסול, אשר ככל הנראה נגרם מדריכה של קלינט קאפלה עליו. כך או כך, פורטלנד התאוששה מפיגור בן שבע נקודות בהפסקה וירדה מנצחת בזכות 36 נקודות של דמיאן לילארד, כאשר גארי טרנט הוסיף 18 ומקולום 16. מן העבר השני, טריי יאנג רשם 26 ו-11 אסיסטים, קאפלה סיים עם 25, 15 ריבאונדים וארבע חסימות.

ממפיס גריזליס – פילדלפיה סבנטי-סיקסרס 104:106

בממפיס מחייכים משתי סיבות: האחת היא שג'ה מוראנט חזר לשחק אחרי היעדרות בת שמונה משחקים בשל פציעה בקרסול, השנייה היא שהקבוצה השיגה ניצחון רביעי רצוף. ג'ואל אמביד שוב קיבל מנוחה ומחליפו דווייט הווארד סיפק שמונה נקודות, 18 ריבאונדים ושלוש חסימות, בעוד טוביאס האריס קלע 21, כולל שש רצופות שצימקו את ההפרש לנקודה כדקה וחצי לסיום, אך הפורוורד דרך על קו החוץ בהתקפה המכריעה ומוראנט סגר עניין מקו העונשין. 17 נקודות ושישה אסיסטים היו למי שנבחר לרוקי השנה בעונה שעברה, אקסבייר טילמן הוסיף 15.

טורונטו ראפטורס – שארלוט הורנטס 113:116

הקנדים השיגו ניצחון שני רצוף על "הצרעות", כאשר חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות ומעל כולם עמד נורמן פאוול עם 24 נקודות. כריס בושה תרם 20 ותשעה כדורים חוזרים, לפרד ואנווליט היו 15 ו-10 אסיסטים. גורדון הייוורד קלע 25 שלא הספיקו לשארלוט, טרי רוז'יר סיים עם 24 ותשעה ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי