הארדן: "דוראנט ואני כבר לא הצעירים שמחפשים להטביע כל יום"

ג'יימס הארדן, קווין דוראנט | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

האולסטאר הטרי שנחת בברוקלין שיבח את KD אחרי משחק נוסף שבו כל אחד מהם קלע מעל 30 נקודות, וזה הספיק כדי לעצור את מילווקי: "הוא אחד הגדולים בתולדות המשחק". אנטטוקומפו: "הם רק מתעוררים וקולעים 30"

(גודל טקסט)

העונה עוד בתחילתה והנטס רק השבוע צירפה לכוחותיה את ג'יימס הארדן, אבל קבוצת הסופרסטארים שנבנתה בברוקלין כבר מאותת לכל קבוצות הליגה שהיא הטוענת לכתר. הלילה (בין שני לשלישי) זכינו לאחד המשחקים היותר מרתקים שנראה לכל אורך העונה, כאשר ברוקלין נטס הכניעה באולמה הביתי 123:125 אדיר את מילווקי באקס.

רגע השיא נרשם כאשר הארדן ניסה להחזיר את קבוצתו ליתרון, החטיא, לקח את הכדור החוזר בהתקפה והוציא לקווין דוראנט – כל זאת 36 שניות לסיום, במהלך שהוכיח את חוזקת הנטס, הכניע את הבאקס וסיפק הצהרת כוונות נוספת מברוקלין.

"זה מה שהם עושים – ברגע שהם מתעוררים ונכנסים למשחק, הם קולעים ישר 30 נקודות", החמיא יאניס אנטטוקומפו, האולסטאר של מילווקי שקלע 34 נקודות, קטף 12 ריבאונדים וגם מסר שבעה אסיסטים, אך לא הצליח להכניע את הארדן ודוראנט "אם אתה לא תשחק בצורה אגרסיבית וקשוחה ותינעל עליהם, הם גם יקלעו עלייך 50 נקודות", הוסיף ה"גריק פריק".

יאניס אנטטוקומפו | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

דוראנט, שקלע את השלשה שגמרה את הסיפור, סיים עם 30 נקודות, תשעה ריבאונדים ושישה אסיסטים והעניק לנטס את הניצחון הרביעי ברציפות שלהם והתשיעי העונה אחרי 15 משחקים, אבל אין ספק שהסיפור הוא סביב הארדן, שעוד מתאקלם לחיים בברוקלין רגע אחרי המעבר מיוסטון, ואחרי משחק הבכורה בו קלע 32 נקודות, הלילה הוא קלע 34 נקודות ומסר 12 אסיסטים ובסיום אמר בקצרה: "זה ניצחון אדיר. זה בסך הכל המשחק השני שלי כאן ואפילו לא היה לנו אימון אחד".

על שיתוף הפעולה הנפלא עם KD, אחרי ששניהם קלעו לפחות 30 נקודות כל אחד בשני משחקיהם הראשונים יחד בברוקלין, אמר הארדן: "היינו יחד בתור שחקנים צעירים באוקלהומה וכעת אנחנו אנשים בוגרים שיודעים מה הם רוצים. אנחנו מבינים כדורסל מצוין ומכירים היטב את המשחק, אנחנו לא אותם חבר'ה צעירים שפשוט רצים על כל המגרש, זורקים לסל ומטביעים כל יום. מבחינתי, אני משחק עם שחקן מהגדולים בתולדות המשחק".

רק נזכיר כי קיירי אירווינג החמיץ את שבעת המשחקים האחרונים ואת זה עשתה ברוקלין בלעדיו. הלילה הוא אמור לשוב לאימונים לאחר כשבועיים, כך שבקרוב מאוד נראה כבר שלושה אולסטארים על הפרקט בברוקלין.

הארדן ודוראנט. יודעים מה הם רוצים | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי