לברון צלף 34 נק', לייקרס ניצחה 106:113 את מילווקי

לברון ג'יימס | Gary Dineen/NBAE via Getty Images

ניצחון מרשים לאלופה: קינג ג'יימס כיכב במשחק הצמוד מול הבאקס, אנטטוקומפו סיים עם 25 נק' ו-12 ריב'. ניו יורק הביסה את גולדן סטייט וקרי, שקלע 30. מיטשל כוכב ב-118:129 של יוטה על ניו אורלינס וזאיון

(גודל טקסט)

שלושה משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA, הליגה הטובה בעולם, כאשר במוקד לברון והלייקרס ניצחו 106:113 את מילווקי ויאניס אנטטוקומפו בתצוגת נהדרת של קינג ג'יימס. כמו, ניו יורק ניקס הלוהטת הרשימה עם ניצחון 104:119 על גולדן סטייט וסטף קרי, ובנוסף, יוטה גברה על ניו אורלינס וזאיון וויליאמסון.

מילווקי – לייקרס 113:106

זה היה קרב צמוד, בסיומו הבאקס רשמו הפסד שני ברציפות אחרי שנכנעו גם לקבוצת הכוכבים של ברוקלין במשחק הקודם. הלייקרס חזרו לנצח אחרי שנכנעו לגולדן סטייט בתום התמודדות מותחת ודרמה בסיום. לברון להט והוביל את רשימת קלעי המשחק עם 34 נקודות, אליהם הוסיף 6 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. מנגד, הכוכב הגדול של מילווקי יאניס אנטטוקומפו, סיים עם 25 נק' ו-12 ריב', שלא הספיקו לו ולחבריו.

המחצית הראשונה הייתה צמודה מאוד. אחרי נדנדת נקודות ברבע הראשון, הוא הסתיים ב-29:33 לבאקס, שהובילו גם לאורך רוב הרבע השני, אך איבדו את היתרון לקראת סיומו בזכות נקודות של אנתוני דייויס, דניס שרדר וקנטביוס קלדוול-פופ, שסידרו 57:63 ללייקרס בירידה להפסקה. האלופה הוביל לאורך כל הרבע השלישי, רשמה יתרון שיא במשחק (12 הפרש), והוא הסתיים ב-81:86. גם ברבע הרביעי חניכיו של פרנק ווגל לא הורידו ת הרגל מהגז. הם אמנם לא הצליחו לברוח והתוצאה הייתה שבירה, אך היתרון נשמר עד לסיום והניצחון המרשים.

לברון ג'יימס, יאניס אנטטוקומפו | Gary Dineen/NBAE via Getty Images

גולדן סטייט – ניו יורק 119:104

אחרי שני ניצחונות מצוינים של הווריורס על הלייקרס ועל סן אנטוניו, הם נעצרו עם יכולת לא טובה מול הניקס, שלוהטים עם ניצחון שלישי ברציפות. כבר ברבע הראשון היה ברור לאיזה כיוון המשחק הזה הולך, כאשר ניו יורק הייתה דומיננטית, הובילה זמנית בהפרש דו ספרתי וסיימה אותו ב-31:40. לקראת המחצית גולדן סטייט הצליחה למחוק את הפיגור בזכות נקודות של סטף קרי ואנדרו וויגינס, השוו ל-55:55, אך ירדו למחצית כשהניקס מובילים 57:63.

החל מאמצע הרבע השלישי ניו יורק כבר הצליחה לברוח, הרבה בזכות יכולת מצוינת של ג'וליוס רנדל (סיים עם 16 נק', 17 ריב' ו-9 אס'). ברבע האחרון הניקס טיילו, הובילו בדו ספרתי לכל אורכו ורשמו יתרון שיא במשחק – 19 נק'.

סטף קרי, אלק ברקס | Thearon W. Henderson/Getty Images

יוטה – ניו אורלינס 118:129

משחק הפכפך מאוד הסתיים בניצחון של הג'אז, שסיפקו רבע ראשון חלש ולאחר מכן היו מצוינים וחיברו ניצחון שביעי ברציפות. הפליקנס, לעומתם, חשבו שהם בדרך למשחק גדול אחרי שהיו פנטסטיים בהתחלה, אך ירדו מנוצחים בפעם השנייה ברציפות, אחרי שנכנעו ליוטה גם לפני יומיים.

כאמור, ניו אורלינס סיפקו רבע ראשון טוב וסיימו אותו ב-31:43. הרבע השני היה שייך לג'אז, שצימקו הפרש 14 נקודות רגע לפני המחצית, אליה ירדו ביתרון זעום 69:70. זה עוד היה צמוד בפתיחת הרבע השלישי, אך לקראת האמצע שלו יוטה כבר ברחה (הובילה בשיא ב-16 הפרש) ועלתה לרבע האחרון כשהיא ביתרון 92:100. גם ברבע הרביעי הקצב היה דומה, והג'אז טיילו עד לסיום. דונובן מיטשל להט עם 36 נק', 7 ריב' ו-5 אס' אצל המנצחת. מנגד, זאיון וויליאמסון הוביל את הפליקנס עם 27 נק'.

דונובן מיטשל, זאיון וויליאמסון | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי