אנתוני דייויס לא מרוצה: "נכון לעכשיו, אני גרוע"

אנתוני דייויס | Gary Dineen/NBAE via Getty Images

כוכב הלייקרס היה קשה עם עצמו למרות הניצחון על מילווקי, בו קלע "רק" 18 נקודות. לברון העמיד במקום את אנטטוקומפו, שנבחר ל-MVP לפניו, אך טען: "זה מעולם לא היה אישי. הצלחת הקבוצה מעל הכל"

(גודל טקסט)

המפגש הראשון עם אחת הקבוצות ששואפות לנשל אותה מהתואר "אלופת ה-NBA" הוציא אקסטרה מוטיבציה מלוס אנג'לס לייקרס, ששלחה הלילה (בין חמישי לשישי) מסר לכל הליגה עם ניצחון 106:113 על מילווקי באקס בזכות ערב נפלא של לברון ג'יימס ולמרות יכולת פחות טובה של אנתוני דייויס.

ההתמודדות עם יאניס אנטטוקומפו ללא ספק דרבנה את "המלך". לברון, שבעונה שעברה הפסיד ליווני במרוץ לתואר ה-MVP של העונה הסדירה, כנראה הרגיש צורך להוכיח לכוכב הבאקס שהוא בכל זאת מספר 1 בליגה וסיפק יותר מ-30 נקודות לראשונה העונה, 34 ליתר דיוק בנוסף לשמונה אסיסטים ושישה כדורים חוזרים. רק בעונת הרוקי לקח לג'יימס יותר משחקים (17) לקלוע 30 ומעלה.

"זה מעולם לא היה אישי. הצלחת הקבוצה מעל הכל", הבהיר לברון אחרי המשחק והצביע על מה שהניע אותו ואת חבריו לקבוצה: "אני פשוט חושב שלא אהבנו את הדרך בה סיימנו את המשחק נגד גולדן סטייט". גם דייויס, שבעונה שעברה סיים שני אחרי אנטטוקומפו בהצבעות לפרס שחקן ההגנה של העונה, העדיף להתרכז בהווה: "זה שייך לעונה שעברה. בכנות, אף אחד מאיתנו לא העלה את זה או דיבר על זה. מה שנתן לנו מוטיבציה הלילה הזה הרצון לא להימנע מהפסד בחוץ".

לברון. העמיד את אנטטוקומפו במקום | Gary Dineen/NBAE via Getty Images

AD, כאמור, לא רשם את המשחק הכי מוצלח במונחים שלו. לחד-גבה היו 18 נקודות, תשעה ריבאונדים, שישה אסיסטים ושתי חסימות והוא החליט להיות מאוד ביקורתי עם עצמו לאחר הניצחון: "נכון לעכשיו, אם להיות קשה עם עצמי, אני חושב שאני גרוע. אני לא קולע זריקות, לא קולע מקו העונשין, אבל אני חושב שהאגרסיביות שלי הערב במשחק הפוסט-אפ ובהליכה לצבע, אפשרה לשחקנים אחרים להיות פנויים".

יתר שחקני הלייקרס אכן נהנו מתשומת הלב שהפורוורד/סנטר קיבל מהגנת מילווקי. בשלוש הדקות האחרונות, האלופה קלעה שלוש זריקות ללא החטאה ממסירות של דייויס, מה שעזר לה להבטיח את הניצחון. זו כמות האסיסטים הגדולה ביותר שהייתה ל-AD בדקות המאני טיים בקריירה: "אני סומך על חבריי. קארוסו קלע זריקה אחת עבורי, לברון קלע אחת וקולדוול-פופ קלע אחת. הם עמדו בדיוק במקומות שאני רוצה אותם כשאני מקבל את הכדור בצבע, אני פשוט מסוגל לקרוא את המצבים כשיש עליי שמירה כפולה והם קלעו את הזריקות".

לברון שלח מסר מרגיע לחברו: "הוא ימשיך להשתפר בכל משחק. בכל תדריך וידאו אנחנו מנתחים את הדברים האלה, את מה שהוא רואה על המגרש. היום זו פשוט הייתה דוגמא נוספת לראיית המשחק שלו וליכולת לתת את הכדור בזמן ובמקום לשחקנים שקלעו את הזריקות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי