וושינגטון השיגו ניצחון היסטורי, אבדיה נשאר להתאמן לבדו בסיום

דני אבדיה , ראסל ווסטברוק , רוי היצ'אמורה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

ווסטברוק וביל קלעו שש נקודות ב-3.8 שניות בדרך לקאמבק מדהים באחד המשחקים המשוגעים ביותר ב-25 השנים האחרונות: "זה או לנצח או ללכת הביתה". וגם: ההגנה המזעזעת של ברוקלין

(גודל טקסט)

וושינגטון של דני אבדיה, וברוקלין נטס עמוסת הכוכבים, סיפקו הערב את אחת הדרמות המשוגעות ביותר שנראו ב-NBA בשנים האחרונות. הכוכב הגדול של הוויזארדס, בראדלי ביל סיפר לאחר: "בכנות, סמית אמר לי לרוץ קדימה ולזרוק.. זה כל מה שיכולנו לעשות בסיטואציה הזו". וזה אכן עבד. ווסטברוק וביל קלעו הלילה (בין ראשון לשני) 6 נקודות ב-3.8 שניות, בדרך לקאמבק וניצחון ביתי משוגע על קווין דוראנט וקיירי אירווינג, בעוד ג'יימס הארדן זכה למנוחה.

8.1 שניות לסיום, ביל לקח את הכדור מחצי המגרש שלו, כדרר במרכז לכיוון הסל של ברוקלין וקלע שלשה משוגעת. לאחר מכן, הגארד של ברוקלין, ג'ו האריס, הוציא כדור חוץ רשלני לדוראנט, גריסון מתיוס חטף, מסר לווסטברוק, שקלע שלשה עם 4.3 שניות לסיום וקבע מהפך מדהים. לברוקלין עוד הייתה הזדמנות לנצח את המשחק אחרי פסק הזמן, אך ללא הצלחה.

"כרגע אין לנו מה להפסיד יותר". אמר ווסטברוק בסיום. "זה או לנצח או ללכת הביתה".

ווסטברוק, כרגיל נראה נהדר נגד האקס המיתולוגי מאוקלהומה, דוראנט, וסיים את המשחק עם 41 נקודות (16-28 מהשדה, 4-7 מהשלוש), 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. לצידו בראדלי ביל, הקלע המוביל בליגה, הוסיף 37 נקודות (22 ברבע האחרון), ובאשר לרוקי הישראלי, דני אבדיה, שחזר לחמישייה אחרי 20 ימי היעדרות ממחלת הקורונה וסיים עם ערב לא מרשים במיוחד של 2 נקודות (1/4 מהשדה) ו-2 ריבאונדים ב-16 דקות משחק, אך נשאר להתאמן דקות ארוכות לבדו בסיום המשחק.

מנגד, האווירה אצל הנטס הייתה קצת פחות חיובית. "המשחק היה בידיים שלנו" אמר קיירי אירווינג בסיום. "זה היה אמור להיות שלנו, אז אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו במראה ולהבין מה אנחנו צריכים לתקן כיחידים וכקבוצה, במיוחד במאמץ ההגנתי. לא הצלחתי לשמור על מקל היום, השחקנים שלהם שיחקו מסביבי וזה התחיל לתסכל אותי".

גם סטיב נאש לא היה מרוצה מההגנה של שחקניו, אך לא הסכים להפיל את האשמה על המסירה של האריס בסיום: "כשאתה סופג 149 נקודות, זו טעות אחת מתוך 50. אנחנו לא טובים מספיק בהגנה, לא היינו צריכים להגיע לסיטואציה הזו. הובלנו בפער גדול, נתנו להם להישאר במשחק הרבה הרבה יותר מדי זמן עד שהביטחון שלהם גדל. הם קבוצה מיואשת שמחפשת ניצחון, ואנחנו הענקנו להם הזדמנות וחיים".

הפרש השיא של ברוקלין על וושינגטון הלילה היה 18 נקודות, ושלושה שחקנים קלעו בספרות כפולות: דוראנט (37), אירווינג (26) והאריס (30). שתי הקבוצות קלעו ביחד 295 נקודות ללא הארכה, הכמות השנייה בגודלה למשחק ב-25 העונות האחרונות ע"פ ESPN. ברוקלין המשיכו להסתבך בהגנה וספגו הלילה לא פחות מ-72 נקודות בצבע, הכמות השלישית בגודלה למשחק ב-25 העונות האחרונות והגדולה ביותר מ-2017.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי