וושינגטון נכנעה 119:97 אצל שארלוט, 4 נקודות לאבדיה

דני אבדיה, רוי הצ'ימורה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

אחרי התבוסה נגד מיאמי, הוויזארס המשיכו להציג יכולת רעה והפסידו לקבוצה של ג'ורדן. הישראלי קיבל רק 15 דקות על הפרקט מברוקס והוסיף 2 אסיסטים ו-2 ריבאונדים. ביל הצטיין עם 31 נק'. הקליפרס הפסידו לסקרמנטו

(גודל טקסט)

אחרי שזכתה למחמאות רבות, וושינגטון וויזארדס רשמה הפסד 122:95 נגד מיאמי היט, במשחק בו דני אבדיה התקשה להציג יכולות מוכרות. הערב (ראשון) הקבוצה מבירת ארה"ב המשיכה במומנטום הרע כשנכנעה 119:97 אצל שארלוט הורנטס.

למרות שקלע בזריקה הראשונה שלו במשחק, הפורוורד הישראלי שוב חווה משחק מתסכל עם קבוצתו וסיים עם מאזן של ארבע נקודות, שני אסיסטים ושני ריבאונדים. אבדיה, שפתח בחמישייה של ברוקס, נותר על הספסל במשך דקות רבות במהלך המחצית השנייה, בה קבוצתו איבדה לגמרי את המשחק לקבוצה של מייקל ג'ורדן.

בניגוד למשחק נגד מיאמי, בו הוא קבע שיא שלילי עבורו מבחינת הקליעה, בראדלי ביל חזר להוביל את קלעי הוויזארדס עם 31 נקודות. ראסל ווסטברוק היה קרוב לטריפל-דאבל עם 12 נקודות, 11 אסיסטים ותשעה אסיסטים, רובין לופז הוסיף 14 נקודות אצל הקבוצה המפסידה.

אבדיה עם לופז. עוד הפסד מאכזב לוויזארדס | Issac Baldizon/NBAE via Getty Images

המארחת של המשחק השתלטה על המשחק כבר במהלך הרבע השני, בו עלתה להפרש דו ספרתי אותו רק הגדילה והגדילה במחצית השנייה. טרי רוזייר נהנה בגדול מההגנה הרעה שהציגה וושינגטון וסיים עם 26 נקודות. מיד אחריו נמצא גורדון הייוורד הוותיק שתרם 25 משלו. לאמלו בול, שדוהר לעבר תואר הרוקי המצטיין של העונה קלע 19 נקודות.

לוס אנג'לס קליפרס – סקרמנטו קינגס 113:110

סקרמנטו היא בהחלט הפתעה גדולה העונה ב-NBA והערב היא המשיכה בריצה החיובית שלה עם ניצחון רביעי ברצף מול הקליפרס, שמצדם סופרים עוד הפסד במשחק צמוד לאחר שנכנעו 119:115 נגד בוסטון במשחק האחרון. החיסרון של פול ג'ורג' הפצוע בלט על הפרקט ונראה ששום דבר לא יכול היה לעצור את היכולת של דיארון פוקס.

הרכז סיים את המשחק עם 36 נקודות (15 מ-25). מן העבר השני, קוואי לאונרד רשם דאבל-דאבל של 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, אך יתר שחקני החמישייה של הקליפרס לא סיפקו את הסחורה. לו וויליאמס תרם 23 נקודות מהספסל, אך 22 נקודות של באדי הילד מנגד, בתוספת 12 נקודות ועשרה כדורים חוזרים של רישון הולמס הכריעו.

תוצאות נוספות

אינדיאנה פייסרס – יוטא ג'אז 103:95

ניו יורק ניקס – מיאמי היט 109:103

פיניקס סאנס – בוסטון סלטיקס 91:100

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי