אבדיה: "אלוהים לא נתן לי להטביע". בארה"ב החמיאו: לא מפחד מכלום

דני אבדיה בדאנק | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

הישראלי תרם 8 נק' ו-10 ריב', אך היה זה ניסיון הדאנק על חשבונו של פול (2.26 מ') שסחף את הרשת. "כל כך רציתי את זה, העונה ארוכה וזה יקרה", אמר. בתקשורת פרגנו: "אף מהלך לא גילם יותר טוב את ביטחונו העצמי"

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס השיגה אתמול (ראשון) את ניצחונה השביעי העונה כשגברה 91:104 על בוסטון סלטיקס באחד ממשחקיה היותר טובים. בשלב מסוים היא הוליכה כבר ב-25 נק'. בראדלי ביל היה הכוכב הבלתי מעורער עם 35 נק' בעוד דני אבדיה שוב לא פתח בחמישייה אך היה לו חלק חשוב בניצחון כשרשם 8 נק' ו-10 ריב' ב-28 דק'. הישראלי כמעט הגיע לדאבל-דאבל יוקרתי אך החמיץ בזריקה לשלוש. האם בין שני לשלישי (02:00) הם יוכלו להשיג ניצחון שני ברציפות, נגד יוסטון רוקטס? זה קרה להם רק פעם אחת, בתחילת ינואר.

המהלך הזכור ביותר של אבדיה במשחק לא הסתיים בסל אלא הניסיון לגבור בדאנק על טאקו פול האימתני שגובהו הוא 2.26 מטר. "שם משחק או מהלך לא גילם יותר את הביטחון העצמי יותר מהניסיון החצוף הזה ברבע הרביעי", נכתב ב"Yahoo". הרשת געשה אחרי אותו מהלך. אוהדת כתבה: "אבדיה תמיד אמר שהוא לא מפחד משום דבר. כנראה שגם לא מטאקו פול". "אבדיה ניסה לשלוח את פול ליקום אחר. והוא היה מאוד קרוב, קרוב למדיי – לעשות זאת". "הוא ראוי לתואר הרוקי של השנה אחרי שכמעט גמר את הקריירה לפול".

לאחר מכן אבדיה שחזר: "לעזאזל, אלוהי הכדורסל לא נתנו לי להטביע. כל כך רציתי שזה יצליח". בהומור, הוסיף אבדיה: "אין דבר, הכל טוב, אצליח להטביע על חשבון מישהו אחר, יש עוד עונה ארוכה לפנינו".

ביל, הקלעי המוביל ב-NBA השנה, נעדר מהמשחק בשישי ואמש קלע 10 מ-18 מהשדה, צלף ארבע שלשות ודייק בכל 11 זריקות העונשין שלו. הוא אמר לאחר המשחק: "זו הייתה רגיעה נפשית ופיזית, הגוף שלי ספג קצת מכות. תמיד טוב להתרחק מהמשחק לזמן מה. הפעלתי על עצמי הרבה מאוד לחץ לעשות הכל טוב ולהיות הכי טוב שאני יכול, לנסות לנצח בכל משחק והייתי צריך הפסקה קטנה קטנה".

מוריץ ואגנר התייחס ליכולת ההגנתית הטובה: "זו הייתה הסיבה שפתחנו טוב (הוויזארדס הוליכו 22:29 ברבע הראשון). רצינו לסמוך אחד על השני ולא משנה מה קורה. אני מדבר בפן נפשי אפילו ולא בנקודות. היינו מעורבים לאורך כל המחצית וברגע שאתה מבסס את האמון הזה אז קל לך. אנחנו חייבים להבטיח שתהיה לנו עוצמה הגנתית כזו בכל משחק".

המאמן סקוט ברוקס: "היינו פעילים הלילה. חזרנו להגנת מעבר. זה היה עקב האכילס שלנו כבר תקופה. חזרנו לעמדות ההגנה שלנו, לא חיפשנו בהכרח להשיג ריבאונד התקפי. דיברנו על זה ועבדנו על זה הרבה באימונים. זו דחיפה גדולה, הניצחון הזה, אבל מצד שני יש לנו עוד הרבה מה לשפר. אני חושב שהמאמץ שלנו הוא זה שהציל אותנו. עכשיו עלינו לבנות עקביות".

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי