לילה עגום לדני אבדיה, ניצחון דרמטי לוושינגטון על דנבר

דני אבדיה | Sam Forencich/NBAE via Getty Images

הישראלי שוב פתח על הספסל, ולמרות ניצחון חוץ מרשים של קבוצתו בזכות ערב אדיר של ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל, אבדיה סיים את המשחק עם 2 נקודות ו-2 ריבאונדים בלבד ב-20 דקות משחק

(גודל טקסט)

הוושינגטון וויזארדס השיגו הלילה (בין חמישי לשישי) ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים, והציגו שוב ערב מצוין מאחורי הצמד הפנטסטי ווסטברוק וביל, מאידך, דני אבדיה עדיין לא מצליח להתאושש, ובדומה לתקופה אחרונה, הישראלי שוב התקשה להרשים. הוא פתח את המשחק על הספסל, קלע 2 נקודות, הוסיף 2 ריבאונדים ואסיסט ב-20 דקות משחק, וכמעט לא שותף ברבע הרביעי הדרמטי שנגמר בניצחון על אחת הקבוצות החזקות במערב.

סקוט ברוקס פתח בחמישייה שמנצחת את המשחקים הראשונים, וכוללת את ראסל ווסטברוק, בראדלי ביל, רוי היצ'אמורה, דיוויד בארטנס ומוריץ ואגנר. ברבע הראשון הקו האחורי העוצמתי של הוויזארדס קלע כבר 14 נקודות. אבדיה נכנס למשחק לראשונה 4:57 לסיום הרבע הראשון, ואת הדקות הראשונות בילה בעיקר במשחק ההגנה, אך כמעט ללא תרומה התקפית. הוויזארדס השיגו יתרון 22:26 בסיום הרבע הראשון.

הרבע השני היה דו קרב בין ווסטברוק ליוקיץ'. הרכז הוביל את ההתקפה של הוויזארדס והשתלט על המשחק, בעוד הצמד של קמפאסו ו'הג'וקר' סיפק כמה מהלכים יפים. אבדיה פתח את הרבע על הפרקט והוחלף 7:38 לסיום הרבע השני. שתי הקבוצות התקוטטו עד למחצית, אך הוויזארדס הצליחו לשמור על היתרון בשיניים בדרך ל-54:56 במחצית.

המתח נמשך גם במחצית השנייה. מארי ופורטר ג'וניור השתלטו על העניינים והובילו את הדנבר לריצה קטנה, אבדיה נכנס למגרש 7:17 דקות לסיום הרבע השלישי וקלע את הנקודות הראשונות, והאחרונות שלו במשחק 6:39 לסיום הרבע מאסיסט של ראסל ווסטברוק. ניקולה יוקיץ' שלח בהמשך הרבע עם 11 נקודות וכמה אסיסטים מרהיבים, דנבר סוף סוף מצליחים להשוות. 88:88 בסיום הרבע השלישי.

את הרבע הרביעי אבדיה פתח על הפרקט אך הוחלף 9:05 דקות לסוף המשחק ע"י רוי היצ'אמורה ונשאר לשבת על הספסל עד לשריקת הסיום. ווסטברוק וביל שוב היו הגורם המכריע והחזירו את היתרון לוושינגטון. קמפאסו היה יכול לנצח את המשחק עם שלשה בבאזר, אך החטיא והוויזארדס חגגו ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים, והתאוששו מההפסד לקליפרס.

הרכז הנפיץ סיים את המשחק עם טריפל דאבל סולידי של 16 נק', 10 אס' ו-10 ריב'. לצידו ביל, סיפק עוד תצוגת קליעה אדירה (33 נקודות, 10/19 מהשדה) והוסיף 4 ריב' ו-4 אס'. אצל הנאגטס, ערב מצוין של ג'מאל מארי, 34 נק', 6 אס' ו-6 ריב', ודאבל-דאבלים מצד יוקיץ' (24 נק', 11 ריב' ו-7 אס') ופורטר ג'וניור (18 נק' ו-10 ריב') לא הספיקו לנאגטס, שמדשדשים במקום השמיני במערב ולא מצליחים לייצר רצף נצחונות בתקופה האחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי