דוראנט ייעדר ממשחק האולסטאר, סאבוניס זומן במקומו

קווין דוראנט | Elsa/Getty Images

ברוקלין נטס הודיעה כי הכוכב הפצוע לא ישוב עד המשחק החגיגי ב-7.3 והוא ייאלץ להחמיץ את האירוע. הליטאי של אינדיאנה פייסרס יתפוס את מקומו, ג'ייסון טייטום הוקפץ לחמישיית המזרח

(גודל טקסט)

קווין דוראנט אמור היה להיות אחד משני הקפטנים במשחק האולסטאר בחודש הבא, אלא שהערב (שישי) הודיעה ברוקלין נטס שהכוכב פצוע בירך ולא יוכל לשוב עד לפגרת האולסטאר. המשמעות היא ש-KD ייעדר גם מהמשחק החגיגי ב-7.3.

דוראנט אמור היה להיות חלק מהמחמישייה של המזרח לצד קיירי אירווינג, בראדלי ביל, יאניס אנטטוקומפו וג'ואל אמביד ובתור הקפטן, כחלק מהשינויים שעושים בליגה, להרכיב את שארית הקבוצה בכך שיבחר את המועדפים עליו מבין 22 שחקני הליגה שזכו להכי הרבה קולות מהמצביעים ואת זהותם נדע ב-4 במרץ.

דוראנט חזר בשבוע שעבר למשחק נגד גולדן סטייט ובו קלע 20 נקודות, אבל זו כנראה הייתה הפעם האחרונה שנראה אותו לפחות עד לאחר פגרת האולסטאר. כזכור, KD רק חזר העונה מפציעה שהשביתה אותו במשך שנה שלמה וב-19 משחקים רשם בממוצע 29.3 נקודות למשחק, 7.3 כדורים חוזרים וגם 5.3 אסיסטים.

לפי הפרסום ב-ESPN, מי שיחליף את דוראנט בקבוצה הוא שחקן אינדיאנה פייסרס דומנטאס סאבוניס ולחמישייה הוקפץ ג'ייסון טייטום מבוסטון סלטיקס. בכל הנוגע לבחירה בדוראנט לקפטן, טרם ברור האם הוא יזכה להרכיב את הקבוצה על אף שלא יהיה במשחק או שמא ייבחר קפטן חדש במזרח – יאניס אנטטוקומפו ממילווקי באקס.

קווין דוראנט | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי