דיווח: באטלר סירב להחליף את דוראנט במשחק האולסטאר

ג'ימי באטלר ובאם אדבאיו מול לברון ג'יימס | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

כוכב ברוקלין נטס יחמיץ את האירוע החגיגי וב-NBA אישרו שהוא בכל זאת יהיה הקפטן של המזרח, אבל מתברר שהזימון של סאבוניס במקומו לא היה בתכנון. מדוע שחקן מיאמי היט סירב להיכלל ברשימה היוקרתית? כל הפרטים

קבוצות: מיאמי היט
(גודל טקסט)

שבוע לפני משחק האולסטאר שהולך ומתקרב בצעדי ענק, נחשפו הלילה (בין שבת לראשון) פרטים חדשים בכל הקשור לפציעתו של קווין דוראנט.

ביום שישי בערב הודיעו ראשי ה-NBA ש-KD ייאלץ להחמיץ את האירוע השנתי בעקבות פציעה בירך, ברוקלין נטס חסרה אותו במשחקים האחרונים וגם לכל הפחות בשבוע הקרוב תיאלץ להסתדר בלעדיו, אבל מתברר שדומנטאס סאבוניס, שחקן אינדיאנה פייסרס שזומן במקומו לסגל, לא היה הבחירה הראשונה.

לפי דיווח הלילה, מי שאמור היה לקבל זימון במקום דוראנט הוא דווקא כוכב מיאמי היט ג'ימי באטלר, אלא שהאחרון סירב להתייצב למשחק אם יחד איתו לא יגיע גם חברו לקבוצה, באם אדבאיו.

אגב, דוראנט כאמור יחמיץ את אירוע האולסטאר, אבל הלילה נודע שהוא בכל זאת יישאר הקפטן. החל מהעונה נבחרו שני קפטנים למשחק האולסטאר והם אלו שירכיבו את הסגלים, לברון ג'יימס וקווין דוראנט נבחרו השנה, אלא שלא היה ברור אם פציעת דוראנט תוביל גם למינוי קפטן חדש. ב-NBA החליטו שכוכב ברוקלין נטס יישאר הקפטן במזרח, על אף שייעדר מהמשחק ולא ברור אם יוכל להתייצב לאירוע באטלנטה.

דוראנט. לא יוכל לשחק, אבל כן ירכיב את הקבוצה | Brian Babineau/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי