אבדיה היה מנקודות האור של וושינגטון, ומה קרה לביל?

ג'סטיס וינסלואו , דני אבדיה , ראול נאטו | Joe Murphy/NBAE via Getty Image

הישראלי הגיע לספרות כפולות בפעם השישית העונה וקלע שלוש שלשות אחרי חודש, אך הערב החלש של הקלעי המוביל בליגה גנב את הכותרות: "יגיע חודש שבו הוא יקלע 65% מחוץ לקשת"

(גודל טקסט)

דני אבדיה חזר מפגרת האולסטאר ברגל ימין והיה אחת מנקודות האור הבודדות הלילה (בין רביעי לחמישי) בהפסד של הוושינגטון וויזארדס לממפיס.

הישראלי רשם הלילה את אחד המשחקים הטובים ביותר שלו בתקופה האחרונה, במיוחד בצד ההתקפי, כשסיים עם 13 נקודות (3/5 מחוץ לקשת) ושישה ריבאונדים. זו הפעם השישית העונה שאבדיה מגיע לספרות כפולות, ואת כל זה הוא עשה ב-24 דקות מהספסל. זו גם הפעם הראשונה מאז ה-4 בפברואר שהישראלי מסיים עם שלוש שלשות, והוא גם היה היחיד מבין חבריו לקבוצה שזרקו לפחות חמש זריקות, שסיים עם יותר מ-60% אחוזי קליעה מהשדה (62.5)

למרות זאת, דני שוב היה כינור רביעי או חמישי בהתקפה של סקוט ברוקס, ובערב לא מרשים של בראדלי ביל וראסל ווסטברוק, הוויזארדס שוב נכנעו לממפיס וירדו למאזן 14:21, שמציב אותם במקום ה-12 במזרח, עדיין במרחק סביר של שלושה ניצחונות מטורונטו במקום השמיני.

הגריזליס נהנו מתצוגה של יונאס ולנצ'יונאס, והביסו את הוויזארדס 48:78 בנקודות בצבע ו-43:75 בריבאונדים. הסנטר הליטאי סיים את המשחק עם דאבל דאבל מפלצתי של 29 נקודות ו-20 ריבאונדים.

למרות זאת, את הכותרות אחרי המשחק גנב בראדלי ביל, הקלע המוביל ב-NBA שסיים עם ערב חלש של 21 נקודות ב-27.3% מהשדה ו-12.5% משלוש. למרות זאת, מאמנו לא מודאג: "אני מאמין בעבודה של בראדלי, אני רואה את זה כבר חמש שנים. הוא יוצא החוצה ועושה את העבודה, לפני האימון, אחרי האימון, באימון, הוא מאוד עקבי. הוא לא הולך להשתנות והוא לא צריך, הוא הצליח ככה ואני מחכה לראות את זה מקבל צורה".

ברוקס סיפק גם נבואה באשר לסקורר: "יגיע חודש שבו הוא יקלע 65% מחוץ לקשת. אני מחכה שזה יקרה וככה שאר השחקנים יקלעו יותר טוב. בראדלי עושה כל כך הרבה דברים נהדר, אני מרגיש שיהיה חודש שבו הוא יתחמם ולא יחטיא כלום"

הוויזארדס יחזרו הביתה לוושינגטון בירה במשחק הבא ויארחו את פילדלפיה 76' בלילה שבין שישי לשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי