9 נקודות לדני אבדיה, וושינגטון הפסידה 125:119 למילווקי

דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

הרוקי הישראלי חזר לחמישייה, אך הוויזארדס התקשו להסתדר ללא ביל ורשמו הפסד חמישי מתוך שישה משחקים. ווסטברוק ואנטטקומפו להטו עם טריפל דאבל

(גודל טקסט)

הפסד נוסף לוושינגטון. הלילה (בין שבת לראשון) אירחו הוויזארדס את מילווקי והציגו משחק לחימה מרשים ללא בראדלי ביל ודאוויס ברטאנס, אך בסופו של דבר יצאו רק עם המחמאות לאחר הפסד 125:119 שהיה החמישי שלהם בשש המשחקים האחרונים. דני אבדיה חזר לחמישייה, שיחק במשך 35 דקות, קלע 9 דקות, הוסיף 4 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה וחסימה.

מי שבלטו בהיעדרו של מלך הסלים של הליגה, שסבל מכאבים היו ראסל ווסטברוק ורוי האצ'ימורה. הרכז סיפק משחק שיא של 42 נקודות, 10 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, בעוד היפני הצטיין גם הוא עם 29 נקודות ו-11 כדורים חוזרים והיה רחוק מנקודה אחת משיא הקריירה שלו.

הרוקי הישראלי בלט לקראת הסיום כאשר קלע יחד עם ווסטברוק שתי שלשות חשובות שקבעו 119:119 בדקה וחצי האחרונות, אך בשניות האחרונות אבדיה ביצע שתי עבירות על מידלטון, שהכריע את המשחק עם קליעות מדויקות מהקו. מי שבהרגלו בלט בשורות הבאקס היה יאניס אנטטקומפו, שכמו ווסטברוק סיים גם הוא עם טריפל דאבל של 33 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים.

דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי