ברוקטס נשמו לרווחה אחרי שחזרו לנצח, וול: "זה היה זמן פשוט ארור"

ג'ון וול | Bob Levey/Getty Images

עם ה-99:117 על הראפטורס תם רצף 20 ההפסדים של יוסטון. הכוכב שבלט עם טריפל-דאבל: "פשוט יצאנו והתחרינו בלי לחשוב". המאמן סילאס: "פתאום קלענו מחצי מגרש". ואצל הבאקס, הולידיי מרוצה מערב השלשות: "זה מדבק"

(גודל טקסט)

גם המסכה של סטיבן סילאס לא הייתה יכולה להסתיר את החיוך שלו. מאמן יוסטון רוקטס כבר שכח איך זה מרגיש לנצח אבל הלילה (בין שני לשלישי) הרצף העגום של 20 ההפסדים בא לקיצו אחרי 99:117 על טורונטו ראפטורס. יום קודם לכן, הוא נשאל לאחר ההפסד 114:112 לאוקהלהומה סיטי ת'אנדר האם הרוקטס מרגישים משקולות על הרגליים בגלל רצף ההפסדים. הוא המתין מספר שניות, החזיק את הראש ואמר: "כן". נכתב ב-"ESPN" כי מספר מאמני NBA בהווה ובעבר שחוו רצף הפסדים דומה, עודדו את המאמן וסיפרו לו כיצד יצאו מהמשבר. זה העלה את רוחו של המאמן שחיבק את ג'ון וול.

"זה לא יותר לנצח שוב בחודש מרץ בעונה המטורפת הזו", אמר סילאס. "אני פשוט כל כך גאה בחבר'ה. כשאתה רוצה לעבור את התקופה הזו ונלחם אבל רואה את האכזבה של הבחורים משחק אחר משחק, הפסד אחרי הפסד אחרי הפסד, זה כל כך קשה. ואז אתה נכנס לחדר ההלבשה וכולם שמחים, זה נהדר".

סילאס הוסיף: "כן, הייתי למטה, מתוסכל, ויצאנו מזה. הרמנו את עצמנו. סוף סוף לא ישאלו את השחקנים שלי על ההפסדים האלה". עד הלילה, הניצחון הקודם היה בארבעה בפברואר נגד ממפיס גריזליס. באותה הנקודה יוסטון ניצחה שבעה משמונה משחקים אך כריסטיאן ווד סבל מנקע קשה בקרסול והושבת ל-17 משחקים. ביוסטון היו עוד מספר פציעות נוספות כמו אלו ויקטור אולדיפו, אריק גורדון ואחרים. בחלק מהמשחקים היא הציבה את המינימום של שמונה שחקני סגל. הרוקטס הפסידו 12 משחקים רצופים בספרות כפולות עד ליון ראשון והשוותה את השיא השלילי של הליגה בעניין הזה.

ג'ון וול, סטיבן סליאס | Bob Levey/Getty Images

המאמן דיבר על ההבדל מהמשחקים הקודמים: "היו משחקים בהם סיימנו עם ארבע שלשות בלבד ופתאום עכשיו קלענו סל נהדר מחצי מגרש. זה הרגיש שמשהו נהדר יכול לקרות. מבחינתי זה מיוחד כל כך לנצח אחרי כל כך הרבה הפסדים רצופים".

ג'ון וול שהצטיין עם טריפל-דאבל אמר: "להפסיד 20 משחקים ברציפות זה קשה מאוד. זה בטח לא תירוץ אבל סבלנו מפרוטוקולים ובעיות בריאות". על המשחק: "פשוט יצאנו לשם והתחרינו, נתנו הכל בלי מחשבה על מה שקרה ומה שיהיה". את כל 19 הנקודות שלו הוא קלע במחצית השנייה וסיכם: "זה זמן ארור, בנאדם, זה היה זמן ארור".

קבוצה שכן רגילה לנצח היא מילווקי באקס שהשיגה ניצחון שביעי ברציפות, 113:140 על אינדיאנה פייסרס, על אף היעדרותו של ה-MVP המכהן יאניס אנטטקומפו. מייק בודנהולצר, מאמן הקבוצה, אמר כי הוא מקווה שלא מדובר בפציעה רצינית והערכה היא שביממה הקרובה תהיה הערכה מדויקת יותר. "נראה איך עבר עליו הלילה ואיך ירגיש בהמשך היום".

בהעדרו, ג'רו הולידיי לקח פיקוד: "כשמישהו כמו השחקן הכי טוב שלנו לא משחק באותו הלילה, כל אחד ידע שעליו לתת יותר כדי לעזור לקבוצה שלנו". הבאקס ירו ב-61.5% לשלוש (24 מתוך 39 נסיונות). על תשע הדקות המטורפות של הקבוצה שלו שקלעה 9 שלשות, אמר: "זה מדבק, לכדור יש אנרגיה, אחרי שקלעת פעם ועוד פעם אתה מרגיש שהחישוק פשוט הולך וגדל, הלחץ נופל מהכתפיים שלך ואתה פשוט קולע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי