האצ'ימורה הודה ש"האווירה לא טובה", ביל לקח אחריות

בראדלי ביל | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

אחרי ההפסד לניו יורק, היפני הודה כי חדר ההלבשה בקבוצתו של דני אבדיה במשבר. הכוכב: "זה על הכתפיים שלי, אני חייב להוציא את הראש מהתחת ולהשתפר". ווסטברוק רשם נתון שפל שלא היה 25 שנים ב-NBA

(גודל טקסט)

מי זוכר שכאשר ראסל ווסטברוק הצטרף לוושינגטון וויזארדס בטרם נפתחה עונת 2020/21 ב-NBA, קבוצתו של דני אבדיה קיוותה לסיים את העונה הסדירה עם כרטיס לפלייאוף. הלילה (בין חמישי לשישי) הישראלי וחבריו רשמו הפסד שלישי רצוף ושמיני בתשעת משחקיהם האחרונים לאחר שהתפרקו ברבע האחרון, בדרך ל-106:102 נגד ניו יורק ניקס, כשווסטברוק רשם נתון שפל היסטורי במחצית השנייה של המשחק ואבדיה, מצדו, סיים ללא נקודות בפעם השנייה בשלושת המשחקים האחרונים.

ווסטברוק, שסיפק 13 נקודות, 18 ריבאונדים ותשעה אסיסטים, החטיא את כל שמונה הזריקות שלו מהשדה וביצע שש עבירות בשני הרבעים האחרונים, מה שהפך אותו לראשון שרושם סטטיסטיקה כזאת באיזושהי מחצית של משחק ב-25 העונות האחרונות.

ועדיין, וושינגטון הצליחה להוביל במשך יותר מ-43 דקות במשחק, אלא שהיא שמטה יתרון שיא של 17 נקודות בו החזיקה ברבע השלישי וקרסה לחלוטין מבחינה הגנתית ברבע האחרון, בו אפשרה לניקס לקלוע 39 נקודות. התקפית, בין הרבע השלישי לרביעי הוויזארדס רשמו רצף של 4:18 דקות ללא נקודה ובהמשך נקלעו לבצורת דומה, שנמשכה כשתי דקות וחצי. סקוט ברוקס ושחקניו מדורגים כעת במקום ה-13 בחוף המזרחי ורחוקים ארבעה משחקים משיקגו בולס שבמקום ה-10, המוביל לטורניר הכניסה לפלייאוף.

האצ'ימורה: "האווירה לא טובה" | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

רוי האצ'ימורה, שסיים עם 21 נקודות ותשעה ריבאונדים, הודה לאחר ההפסד: "האווירה בחדר ההלבשה לא טובה. אנחנו לא רוצים להפסיד". בראדלי ביל לקח אחריות ואמר: "אני שם את זה על הכתפיים שלי. הייתי חייב לסגור את המשחק. היינו בעמדה טובה לנצח, עלינו בפוקוס הנכון ובאנרגיות הנכונות, גם אני. היינו אגרסיביים בשני הצדדים של המגרש והקשינו על ג'וליוס רנדל לאורך כל המשחק. באנו בגישה הנכונה ושיחקנו בדרך הנכונה. במחצית השנייה חזרנו להרגלים הרעים שלנו, אי היציבות זאת הבעיה".

עוד הוסיף ביל: "אף אחד לא אוהב להפסיד ולחזור על אותו הדבר כל הזמן. זה מתסכל ומכעיס, אבל אני ממשיך לנסות. בסוף ייגמרו לנו המשחקים ולשחק חזק לא יעזור לנו, אנחנו צריכים להתחיל לשחק יותר חכם ולסגור משחקים יותר טוב. הרבה מזה נופל עליי. אני צריך להוציא את הראש מהתחת ולהשתפר".

דני אבדיה | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי