9 נק' ו-8 ריב' לאבדיה, וושינגטון הובסה 109:87 על ידי דאלאס

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

הרוקי הישראלי שבר את שיאו העונתי בדקות (39), אך לא הצליח למנוע מהוויזארדס הפסד שלישי ברציפות. ראסל ווסטברוק, כמו לוקה דונצ'יץ', סיים את המשחק עם 26 נקודות

(גודל טקסט)

דני אבדיה פגש הלילה (בין שבת לראשון) את המודל שלו לחיקוי, לוקה דונצ'יץ' במשחק הבית של וושינגטון נגד דאלאס. הרוקי הישראלי פתח בחמישייה, שבר את שיא הדקות העונתי שלו (39), קלע 9 נקודות, הוריד 8 ריבאונדים ומסר אסיסט אחד, שלא ממש עזרו לוויזארדס לחזור למסלול הניצחונות בעקבות 87:109 קליל לאורחת מהמערב.

לאור היעדרותם של בראדלי ביל ורוי האצ'ימורה, אבדיה פתח בחמישייה ונאלץ לשמור על הכוכב הסלובני. למרות שעשה עבודה טובה בסך הכל, דונצ'יץ' סיים כקלע המוביל של דאלאס עם 26 נקודות (12 מ-24 מהשדה, 1 מ-8 לשלוש) להן הוסיף 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. גם ג'יילן ברונסון (19) וטים הארדוויי (16) עזרו לקבוצה של ריק קרלייל לסגור עניין לפני הרבע הרביעי.

אצל וושינגטון, שסופרת הפסד שלישי ברציפות, כיכב ראסל ווסטברוק עם 26 נקודות, 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. רובין לופז תרם 18 נקודות (89% מהשדה) ודאוויס ברטאנס שחזר מפציעה הוסיף 11. המשחק הבא של אבדיה ו-וושינגטון יהיה בלילה בין שני לשלישי כאשר תתארח אצל טורונטו, שרק אתמול הביסה את גולדן סטייט ב-53 הפרש.

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images
דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי