לאחר סרטון החשפניות: פול פירס פוטר מתפקידו כפרשן

פול פירס | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images)

שחקן העבר, שהעלה בסוף השבוע האחרון סרטון בו הוא מבלה עם חשפניות, שילם את המחיר ופוטר מתפקידו ב-ESPN. בהמשך, פרסם ברשתות החברתיות כי "דברים גדולים בדרך"

(גודל טקסט)

כדורסלן העבר פול פירס העלה בסוף השבוע האחרון סרטון בו הוא נצפה שותה, מעשן, ומבלה עם חשפניות. כיאה לעידן הרשתות החברתיות, הסרטון התפשט ברחבי האינטרנט כאש בשדה קוצים. כעת מתפרסם בארצות הברית כי ערוץ ESPN, המעסיק את שחקן העבר מאז שתלה את הגופייה ב-2017, החליט להפסיק את עבודתו באופן מיידי.

מ-ESPN לא נמסרה תגובה מאז האירוע המביך, וכעבור כמה ימים של בחינת הסיטואציה הוחלט שלא להמשיך את העסקתו של בן ה-43. בשנים האחרונות הוא שימש כפרשן וכפאנליסט בתכניות האולפן של הערוץ. פירס, שנודע בכינוי "האמת" כבר הספיק להוציא תגובה בחשבון הטוויטר, ורשם ש"דברים גדולים בדרך" לצד סרטון בו הוא צוחק. לאחר מכן הוסיף עוד ציוץ מעורר תהייה בו רשם כי הוא "לא יכול להפסיד. גם כשאני מפסיד אני מרוויח".

אגדת בוסטון סלטיקס, שסייע לקבוצתו לזכות באליפות ה-NBA ב-2008, נבחר לאחרונה על ידי הוועדה של היכל התהילה של הכדורסל כאחד המועמדים להיכנס להיכל כחלק ממחזור 2021. כעת נותר לראות אם לפרשה המביכה תהיה השפעה על הבחירה של הועדה, ואם לסרטון תהיה השפעה על יכולתו למצוא תעסוקה חדשה בעולם הכדורסל או בעולם התקשורת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי