"ווסטברוק צעק על אבדיה, וכשראסל צועק אתה עושה מה שהוא רוצה"

דני אבדיה | Alex Menendez/Getty Images

הישראלי בלט בניצחון של וושינגטון וויזארדס 116:131 באורלנדו ובראדלי ביל סיפר על היחסים עם הרוקי, סקוט ברוקס שיבח: "הוא אמר לי שהוא נהנה, אשמח לראות אותו קולע 3-4 שלשות למשחק". וגם: המחווה ליום השואה

(גודל טקסט)

דני אבדיה עלה הלילה (בין רביעי לחמישי) למשחק החוץ של וושינגטון וויזארדס בפלורידה נגד אורלנדו מג'יק עם נעלים שעליהן כתב "נזכור" לזכר קורבנות השואה. הוא גם הגיע לאולם בחולצה שחורה, דבר שזכה להתייחסות שדרי המשחק בארצות הברית. לאחר המשחק סיפר מאמנו, סקוט ברוקס, כי לא ידע על כך מראש, אולם שמח לראות את הישראלי מציין את יום היזכרון ובכל זאת מצטיין על הפרקט.

וושינגטון עצרה את רצף ההפסדים וניצחה 116:131, כשהישראלי סיים עם המדד הגבוה במשחק (19), קלע 16 נקודות (מהן ארבע שלשות) וגם הוסיף חמישה כדורים חוזרים ומסר שני אסיסטים.

"ראיתי אותו מחייך בשלב מסוים והוא אמר לי 'קואץ', אני נהנה'", סיפר ברוקס, "דני שיחק עם הרבה ביטחון. בשבועיים האחרונים הוא עשה עוד צעד בהתפתחות שלו. הוא הרוויח את המקום שלו בחמישייה. אשמח לראות אותו קולע 3-4 שלשות למשחק. הוא עובד קשה וחזק מנטאלית. הוא יהיה שחקן טוב מאד בליגה הזו. לא ידעתי שזה ערב יום השואה. התפילות שלי הולכות לאלו שנפגעו מכך".

גם בראדלי ביל התייחס ליכולת הטובה של אבדיה הלילה: "הוא לומד לאיזה נקודות במגרש להגיע, לאן ראסל (ווסטברוק) אוהב לחדור, לאן אני. הוא מתקדם כל הזמן. הוא הגיע אלינו עם אגרסיביות וביטחון מולדים. זה מה שאני אוהב אצלו. במשחקים בהם לא זרק, ראסל צעק עליו – וכשראסל צועק עליך, אתה עושה מה שהוא רוצה".

המחווה של דני אבדיה לזכר קורבנות השואה | וושינגטון וויזארדס, האתר הרשמי

בתוך כך, לפי דיווחים הלילה, וושינגטון וויזארדס צפויה לשחרר את ג'רום רובינסון ובמקומו היא תשיב את הפוורוורד ג'ורדן בל בחוזה ראשוני ל-10 ימים. לבל היו העונה שלוש הופעות במדי הוויזארדס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי