גם בלי ג'יימס ודייויס: לוס אנג'לס לייקרס הביסה את ברוקלין

קיירי אירווינג ודניס שרודר מתעמתים על הפרקט | Elsa/Getty Images

האלופה הגיעה ללא שני כוכביה הגדולים, אבל גם המקומיים חסרו את הארדן ואחרי שאירווינג הורחק ברבע שלישי בעקבות עימות עם שרודר, זה הפך למשחק במעמד צד אחד. דאבל-דאבל נהדר לדראמונד, 22 נקודות לדוראנט

(גודל טקסט)

שבעה משחקי NBA נערכו הלילה (בין שבת לראשון) ובמשחק המרכזי הביסה לוס אנג'לס לייקרס 101:1206 בברוקלין את הנטס וזאת על אף שלברון ג'יימס ואנתוני דייויס הפצועים טרם שבו לסגל, כשמנגד המקומיים חסרו את ג'יימס הארדן. דני אבדיה ו-וושינגטון וויזארדס שיחקו גם כן והובסו בפיניקס (לחצו לידיעה המלאה).

ברוקלין נטס – לוס אנג'לס לייקרס 126:101

ג'יימס הארדן, קיירי אירווינג וקווין דוראנט הגיעו לברוקלין במטרה לחבור יחד ולזכות באליפות, אבל הלילה הם ספגו מכה לא נעימה בכלל. לעיר הגיעה האלופה לוס אנג'לס לייקרס, שחזרה עם ניצחון גדול בהתחשב בעובדה שעשתה זאת ללא שני האולסטארים שלה, לברון ג'יימס ואנתוני דייויס.

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

עד הרבע השלישי המשחק עוד היה צמוד והיתרון של האורחת מעיר המלאכים היה מינימלי, אבל 9:41 דקות לסיומו של הרבע הורחק קיירי אירווינג בעקבות עימות עם דניס שרודר שסיים גם הוא את המשחק מוקדם מהצפוי ומרגע זה אילך האלופה התפוצצה על הפרקט.

כמובן שגם לברוקלין היה חיסור משמעותי במיוחד בדמות ג'יימס הארדן ואחרי הרחקת אירווינג היא נותרה עם דוראנט לבדו מבין השלישייה – וגם כך KD רק חזר ביום חמישי מפציעה שהשביתה אותו ל-23 משחקים – ומשם זו הייתה הצגה של אנדרה דראמונד. הסנטר שרק הצטרף לפני כעשרה ימים שהשלים דאבל דאבל של 20 נקודות ו-11 ריבאונדים. שרודר הצטיין גם כן עד שהורחק וסיים עם 19 נקודות ולמעשה מבין 11 שחקנים ששיתף פרנק וול, 8 קלעו בספרות כפולות. מן העבר השני, להוציא את דוראנט שקלע 22 נקודות ב-24 דקות, רק אירווינג קלע 18 נקודות ו-12 הוסיף למרקוס אולדריג', כל השאר קלעו 7 נקודות ומטה.

אנדרה דראמונד | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

אוקלהומה סיטי ת'אנדר – פילדלפיה 76' 117:93

לאחר ההפסד לניו אורלינס פליקנס, ג'ואל אמביד והסיקסרס שבו למסלול הניצחונות. הסנטר בלט עם 27 נקודות ותשעה כדורים חוזרים והשכיח את המשחק האחרון בו קלע רק 5 זריקות מ-16 ניסיונות וסייעו לו פורקאן קורקמז עם 20 נקודות ובן סימונס עם 13. המקומיים רשמו הפסד שישי ברציפות חרף 17 נקודות של דריוס ביזלי.

תוצאות נוספות: קליבלנד קאבלירס – טורונטו רפטורס 135:115, יוטה ג'אז – סקרמנטו קינגס 112:18, פורטלנד טרייל בלייזרס – דטרויט פיסטונס 103:118, גולדן סטייט ווריורס – יוסטון רוקטס 109:125

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי