וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה הובסו 134:106 בפיניקס

דני אבדיה | Barry Gossage/NBAE via Getty Images

הישראלי קלע 9 נקודות וגם לקח שישה כדורים חוזרים ומסר שני אסיסטים, אבל קבוצתו התקשתה ללא ביל ונכנעה ל-27 נקודות של דווין בוקר. ראסל ווסטברוק רשם את הטריפל דאבל ה-22 שלו העונה

(גודל טקסט)

בין שבעת משחקי ה-NBA שנערכו הלילה (בין שבת לראשון), גם דני אבדיה וושינגטון וויזארדס שיחקו ולצערם הם שוב הובסו. הפעם זה קרה להם בפיניקס, שם הם נכנעו ללא בראדלי בי הפצוע בתוצאה 134:106 לסאנס.

הוויזארס שיחקו שלשום בסן פרנסיסקו וניצחו את גולדן סטייט הרבה בזכות ממהלך הגנתי נהדר של דני אבדיה שניות ספורות לפני הבאזר, אבל הלילה הרוקי הישראלי התקשה לתרום משמעותית. עם זאת, כן היו לו 9 נקודות (2 מ-6 מהשדה, 2 מ-4 מחוץ לקשת) וגם שישה כדורים חוזרים ושני אסיסטים.

עד המחצית וושינגטון עוד הייתה בעניינים ופיגרה בשתי נקודות בלבד, אבל ברבע השלישי המארחת קלעה 44 נקודות – מתוכן 17 של דווין בוקר שהכריע את ההתמודדות. בוקר קלע בסך הכל 27 נקודות וסייע לו כריס פול עם 13 נקודות ו-10 אסיסטים.

באופן לא מפתיע, ראסל ווסטברוק גם הלילה סיים עם טריפל דאבל – ה-22 שלו העונה. ווסטברוק קלע 17 נקודות, מסר 14 אסיסטים וגם לקח 11 כדורים חוזרים והקלע המצטיין של הוויזארדס היה ראול נטו עם 24 נקודות.

ראסל ווסטברוק | Barry Gossage/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי