בוגדאנוביץ' הוביל את אטלנטה לניצחון, 87:105 לבוסטון על דנבר

בוגדאנוביץ'. שיא קריירה בשלשות | Kent Smith/NBAE via Getty Images

הגארד הסרבי קלע 32 נקודות, כולל שיא קריירה של שמונה שלשות, והוביל את ההוקס ל-101:105 בצפון קרוליינה. בעקבות התוצאה, הם עלו למקום הרביעי נגד ההורנטס. הנאגטס הובסו למרות שהובילו ביתרון מבטיח עד הרבע ה-3

(גודל טקסט)

משחקי הערב (ראשון) ב-NBA יצאו לדרך עם מפגש בו שארלוט הורנטס אירחה את אטלנטה הוקס, כששתי הקבוצות שואפות להגיע למקום הרביעי המעניק יתרון ביתיות בסיבוב הראשון של הפלייאוף. מיד לאחר מכן, בוסטון סלטיקס רשמה ניצחון מרשים כאשר הפכה פיגור ל-87:105 גדול על דנבר נאגטס.

שארלוט הורנטס – אטלנטה הוקס 105:101

שתי הקבוצות הגיעו בסגלים חסרים למשחק, כשהקבוצה הביתית נאלצה להתמודד ללא שני כוכביה, גורדון הייוורד והרוקי לאמלו בול. מנגד, גם האורחת הגיע ללא כוכבה טריי יאנג, כשגם שחקני מפתח כמו דנילו גלינארי, ג'ון קולינס ודיאנדרה האנטר לא היו זמינים עבור נייט מקמילן. ההוקס נראו טוב בפתיחה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 13, אך שארלוט ניצחה ברבע השני והשלישי, והייתה ביתרון של שתי נקודות כשנשארו עוד 12 דקות לבאזר.

אטלנטה מחקה את ההפרש בדקות הסיום, ולו וויליאמס הוותיק נתן לקבוצתו יתרון של שתי נקודות שנותרה עוד דקה. טרי רוזיר פספס הזדמנות להחזיר להורנטס את היתרון עם שלשה כשבע שניות לסיום, ובוגדאן בוגדאנוביץ' סגר את סיפור המשחק מהקו. הגארד הסרבי הוביל את המנצחת עם 32 נקודות, כולל שיא קריירה של שמונה שלשות. קלינט קאפלה הוסיף דאבל-דאבל של 20 נקודות ו-15 ריבאונדים. מיילס ברידג'ס הוליך את קלעי המפסידה עם 23. בעקבות התוצאה, אטלנטה עלתה למקום הרביעי במזרח, על חשבון ההורנטס, והיא ממשיכה בתקופה הטובה שהחלה לאחר שנייט מקמילן החליף את לויד פירס בעמדת המאמן.

לו וויליאמס. סל חשוב בדקה האחרונה | Jacob Kupferman/Getty Images

דנבר נאגטס – בוסטון סלטיקס 105:87

אחרי שמונה ניצחונות רצופים, דנבר רשמה הפסד ראשון מאז הגעתו של ארון גורדון, באחת המשחקים הכי הפכפכים שנראו העונה. על הנייר, בוסטון ניצחה בפער של 18 נקודות, אך זה לא הלך כמו בכל משחק רגיל. בשלושת הרבעים הראשונים זו הייתה דנבר ששטפה את הפרקט, בהובלתם של ניקולה יוקיץ', מייקל פורטר ג'וניור ופקונדו קמפאצו, כאשר ברבע השלישי הנאגטס כבר החזיקו פער 14 נקודות בשיא.

ברבע הרביעי התחיל הסיוט של דנבר. ריצת 3:31 של בוסטון הפכה לגמרי את המשחק במהלך הרבע המכריע, בהובלתו של ג'ייסון טייטום שהצטיין עם 28 נקודות ו-10 ריבאונדים. יוקיץ' ירד לספסל בשלב מסוים וראה את קבוצתו קולעת 8 נקודות בלבד במהלך 10 הדקות האחרונות, כשמנגד ג'יילן בראון קולע כמעט בכל מצב וחותם את הניצחון הגדול של בוסטון.

ג'יילן בראון | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי