מכה לדנבר: ג'מאל מארי קרע את הרצועה וגמר את העונה

ג'מאל מארי | Matthew Stockman/Getty Images

כוכבה הקנדי של הנאגטס נפצע בברכו השמאלית בהפסד לגולדן סטייט ווריורס וכעת התבררה חומרת פציעתו. יוקיץ' יסתדר בלעדיו?

קבוצות: דנבר נאגטס
(גודל טקסט)

בשורות רעות לאוהדי דנבר נאגטס. ג'מאל מארי, גארד הקבוצה ואחד מכוכביה הגדולים, נפצע הלילה (בין שני לשלישי) במהלך הפסד הקבוצה לסטף קרי וגולדן סטייט ווריורס, ובמועדון מקולורדו המתינו לתוצאות האבחנה הרפואית על מנת להעריך את חומרת פציעתו של הקנדי. כעת, בהודעה רשמית של דנבר, נודע כי מארי סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית בברכו השמאלית והוא מושבת ללא פרק זמן מוגדר עד אשר יוכל לחזור למגרשים, אולם כבר עתה ברור כי לא ישוב לשחק בחודשים הקרובים.

כזכור, הגארד הנהדר של הנאגטס נפצע בדקה האחרונה של המשחק מול הווריורס כשניסה לחדור לסל, בזמן שהתוצאה עמדה על 107:116 לגולדן סטייט וההתמודדות נראתה ככזו שהוכרעה. מיד לאחר שנפל לפרקט והתפתל מכאבים, הובא לו כיסא גלגלים, אך מארי בחר שלא להשתמש בו ויצא מהמגרש בעזרת חבריו שתמכו בו בדרך לחדר ההלבשה.

מדובר במכה לא פשוטה עבור דנבר, שנכון לעכשיו מדורגת במקום הרביעי בטבלת המערב עם מאזן של 34 ניצחונות מול 20 הפסדים בלבד. באשר למארי, הגארד מעמיד העונה ממוצעים נאים של 21.2 נקודות ו-4.8 אסיסטים למשחק, שמציבים אותו במקום השני בשתי הקטגוריות מאחורי חברו לקבוצה ואחד המועמדים לתואר ה-MVP העונה בליגה, ניקולה יוקיץ' כמובן.

ג'מאל מארי | Ezra Shaw/Getty Images
עוד באותו נושא: ג'מאל מארי, ניקולה יוקיץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי