סטף קרי הוא הרכז הטוב בהיסטוריה? "לא יודע אם יש מישהו עדיף עליו"

סטף קרי | Ezra Shaw/Getty Images

פרשן ESPN, סטיבן איי סמית', השווה את כוכב גולדן סטייט למג'יק ג'ונסון ורמז כי לא היה שחקן טוב ממנו בתפקידו: "כשלוקחים בחשבון כמה נזק הוא יכול לעשות, האם יש שחקן שאנחנו רוצים יותר בעמדה הזו?"

(גודל טקסט)

סטף קרי רשם אתמול (שלישי) לפנות בוקר פרק מפואר נוסף בקריירה העשירה שלו, כאשר הפך לגדול קלעי גולדן סטייט ווריירס בכל הזמנים, בזכות 53 הנקודות שהפציץ נגד דנבר נאגטס. הישגו של הכוכב בן ה-33 גרם לפרשן ESPN, סטיבן איי סמית', לתהות האם קרי הוא גדול הרכזים בתולדות משחק הכדורסל ולערוך השוואה בינו לאגדה אחרת בעמדה הזו: מג'יק ג'ונסון.

סמית' הציג את הטיעונים שלו בעד קרי בתכנית 'First Take', אותה הגיש שחקן העבר קנדריק פרקינס יחד עמו: "כשחושבים על איך רכז אמור להיות, אנחנו מבינים שמג'יק ג'ונסון ברמה משלו. הוא מיוחד וזכה בחמש אליפויות והכל נכון. אבל כשמדברים על כדורסל, בהתמקדות על עמדת הרכז, האם אפשר לומר במלוא הביטחון שיש שחקן שאנחנו רוצים בתפקיד הזה יותר מסטף קרי? תחשבו על יכולת הקליעה שלו, כמה היא פותחת את ההגנה ומכריחה אותה להתרחב, ותשלבו את זה עם התנועה ללא כדור שלו ואיך שהיא מסיחה את דעתן של ההגנות היריבות".

הפרשן בחר להוסיף גם מימד דמיוני ונמנע מלהיות חד משמעי, אך רמז בוודאות מה דעתו בעניין: "תארו לכם שמייקל ג'ורדן היה משחק בעמדת השוטינג גארד לידו. ותשאירו את קליי תומפסון כסמול פורוורד. אני אפילו לא צריך שם את לארי בירד, אני יכול להשאיר את קליי. או שאפשר לשים בעמדה 2 את קובי, שינוח על משכבו בשלום. כשיש לך רכז עם כזה טווח קליעה, כזו שליטה בכדור וחוכמת משחק ותנועה ללא כדור, כמה שמג'יק ג'ונסון גדול ופנומנלי, בתור אלוף חמש פעמים ומנהיג אולטימטיבי, אני לא יודע אם מישהו יכול לומר שיש רכז שבוודאות היה עדיף על סטף קרי כשלוקחים בחשבון את מה שקרי יכול לעשות וכמה נזק הוא יכול לגרום להגנה היריבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי