ווסטברוק וברוקס החמיאו לאבדיה, שדיבר על בעיית העבירות מול יוטה

דני אבדיה | Rocky Widner/NBAE via Getty Images

מאמן וושינגטון התייחס לשיפור במשחק ההגנה של הרוקי: "יש לו גוף גדול, הגארדים שלהם לא הצליחו לקלוע מעליו". הרכז הוסיף: "התנועה שלו ללא כדור השתפרה". הישראלי סיכם: "ראס נותן לי טיפים, אני אוהב אתגרים"

(גודל טקסט)

עונת הרוקי של דני אבדיה, כצפוי חווה לא מעט עליות ומורדות ובימים האחרונים קיבלנו לכך דוגמה מצוינת. במשחק הקודם מול יוטה הישראלי נגרר לבעיית עבירות וכלל לא זרק לסל, לעומת זאת הלילה (בין רביעי לחמישי) סיפק משחק יעיל מול סקרמנטו בו קלע 11 נקודות וגרר לא מעט מחמאות ממאמנו סקוט ברוקס.   

"חלק מהגדילה בליגה הזו. היו לו רגעים טובים מאד בהגנה היום גם על גארדים מהירים. זו רכבת הרים". הסביר ברוקס על העליות והירידות בהגנה של אבדיה. "הוא עושה מה שאומרים לו. זה טוב. יש לו גוף גדול ולכן הוא לא צריך להשתמש בידיים. הגארדים שלהם לא הצליחו לקלוע מעליו"

התנועה של אבדיה ללא כדור אמר המאמן: "הוא משתפר. זה עניין של טיימינג. אנחנו עובדים איתו על זה. ככל שיקלע יותר טוב יהיה לו קל יותר. היו לו חיתוכים טובים היום".

דני אבדיה,דיארון פוקס | Rocky Widner/NBAE via Getty Images

צמצום למשחק אחד משיקגו בולס במקום העשירי: "אני אוהב את זה. עברנו כל כך הרבה העונה, לא רק פיזית אלא גם מנטלית. אבל הפוקוס שלי הוא ב-18 המשחקים שנותרו לנו והיריבה הקרובה, ניו אורלינס".

ראסל ווסטברוק דיבר גם הוא על התנועה של דני ללא כדור בעזרתה מצא אותו למספר סלים בתחילת המשחק: "הוא לומד. מוצא את המקומות שהוא יכול להיות בהם אפקטיבי לפעמים בחיתוך ולפעמים בהמתנה. הוא עשה עבודה טובה יותר בזה הערב".

ווסטברוק גם התייחס לעצות שנתן לדני בנושא העבירות אחרי המשחק מול יוטה: "זה תהליך. העבודה שלי היא לוודא, בטוב או ברע, שאני מעודד אותו כמה שאני יכול, ללמד אותו דברים שאני יודע על המשחק, לעזור לו לשפר את המשחק שלו".

דני אבדיה סיכם ודיבר על ההגנה הטובה שלו היום: "לשמור כאן שונה מאד מאשר באירופה. ראס דיבר איתי על זה הבוקר ונתן לי כמה טיפים. מאמנים עוזרים לי. היו לי תקופות עם בעיות פאולים ותקופות שלא ואז מול יוטה זה שוב קרה. אני אוהב את האתגרים, זה לא קל".

ראסל ווסטברוק | Rocky Widner/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי