יוטה חזרה מפיגור דו ספרתי ל-111:119 על אינדיאנה

רודי גובר, דומנטאס סאבוניס | Melissa Majchrzak/NBAE via Getty Images

הקבוצה עם המאזן הטוב ב-NBA מחקה מינוס 17 ורשמה ניצחון שני רצוף. רודי גובר הוריד 23 ריבאונדים וקלע 13 נקודות, בויאן בוגדנוביץ' ודונובן מיטשל בלטו גם הם עם 24 ו-22 נקודות בהתאמה

(גודל טקסט)

סוף השבוע ב-NBA נפתח הלילה (שישי) עם משחק מוקדם, שבו יוטה ג'אז ניצחה 111:119 את אינדיאנה פייסרס. הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה, שמוקדם יותר היום גילתה כי דוויין ווייד הפך לבעלים החדש שלה, ניצחה בפעם השנייה ברציפות ומנעה מיריבתה לעשות את אותו הדבר, תוך שהיא מתקרבת צעד נוסף להבטחת יתרון הביתיות במשך כל הפלייאוף. המפסידה מדורגת במקום התשיעי בטבלת המזרח וייתכן מאוד שתיאלץ להשיג את הכרטיס לפלייאוף דרך טורניר הפליי-אין.

דווקא אינדיאנה הייתה זו ששלטה במשחק בשלושת הרבעים הראשונים. ברבע השני האורחת הובילה בהפרש שיא של 17 נקודות, אבל הג'אז נגסו בפער ככל שהדקות נקפו וסגרו את הרבע השלישי בריצת 0:8 שקבעה שוויון 89:89 לפני 12 הדקות האחרונות. במאני טיים, שחקניו של קווין סניידר נטלו את ההובלה, תחילה עם נקודות של ג'ו אינגלס ובויאן בוגדנוביץ' ובהמשך בזכות דקות טובות של רודי גובר ומייק קונלי.

גובר רשם כמות מפלצתית של 23 כדורים חוזרים לזכות יוטה, כאשר בנוסף קלע 13 נקודות ורשם ארבע חסימות. את הקבוצה המנצחת הוביל בוגדנוביץ' עם 24 נקודות ודונובן מיטשל סייע לו עם 22 משלו. קאריס לוורט תרם 24 נקודות שלא הספיקו לפייסרס, דומנטאס סאבוניס סיפק 22 ו-15 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי