מכה נוספת לברוקלין: ג'יימס הארדן ייעדר ללא הגבלת זמן

קווין דוראנט, ג'יימס הארדן | Elsa/Getty Images

סטיב נאש ייאלץ להתמודד ללא האיש והזקן, שעל פי דיווחים בארה"ב החמיר את פציעתו ולא ישחק בתקופה הקרובה. וגם: מייק ג'יימס שוחרר מצסק"א, יחתום בשורות קבוצת הכוכבים?

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

מה יהיה הסוף עם ברוקלין נטס? לאחר שקווין דוראנט נטש את משחק הקבוצה מוקדם יותר השבוע נגד מיאמי היט, הלילה (בין שלישי לרביעי) הגיעו עוד בשורות רעות לאחת המועמדות המובילות לזכות העונה באליפות ה-NBA. ג'יימס הארדן, שרק בינואר האחרון הצטרף למועדון ויצר סגל עטור כוכבים יחד עם KD וקיירי אירווינג, החמיר את פציעתו בשריר הירך האחורי ועל פי דיווחים בארצות הברית הוא ייעדר ממשחקי קבוצתו לפרק זמן לא ידוע.

"גארד ברוקלין נטס, ג'יימס הארדן, חווה החמרה בפציעתו בזמן שערך אימון שיקום על הפרקט ביום שני האחרון", נכתב בהודעה רשמית של המועדון. "לאחר הערכה שכללה בדיקת MRI, הארדן יישאר מחוץ לסגל ללא הגבלת זמן. עדכונים בנוגע למצבו יימסרו כשיהיו התפתחויות בנושא".

מאמנו, סטיב נאש, התייחס לנושא: "הייתי באימון כשזה קרה, אך לא ידענו מה המצב עד הבדיקה. כעת נעבור איתו לשיקום מההתחלה, ונחזיר אותו רק כאשר הוא יהיה מוכן. בינתיים לא נותר אלא לאחל לו החלמה מהירה". כאמור, מאז הגיע לקבוצה ויצר טריו מפלצתי יחד עם דוראנט ואירווינג, שלושת הכוכבים שיחקו שבעה משחקים בלבד ובילו 186 דקות משותפות על הפרקט.

ג'יימס הארדן | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

ואלה לא החדשות היחידות בקשר למועדון מניו יורק. השבוע פורסם כי מייק ג'יימס, כוכבה הגדול של צסק"א מוסקבה מהיורוליג שסיים את דרכו בקבוצה הרוסית עקב סכסוך עם המאמן וההנהלה, בדרך לחתום בנטס עד לתום העונה ובכך לחזור לקדנציה שנייה ב-NBA. לפי דיווח ב'יורוהופס', מהלך זה צפוי להיות רשמי בימים הקרובים לאחר שהגארד בן ה-30 שוחרר הערב באופן סופי מאלופת אירופה המכהנת ועתיד לחבור לטוענת לכתר.

כאמור, על אף הפציעות הרבות והחיסורים ממנה היא סובלת לאורך העונה, ברוקלין מדורגת במקום השני בטבלת המזרח עם מאזן של 39 ניצחונות מול 19 הפסדים בלבד והיא נמצאת במרחק חצי משחק בלבד מפילדלפיה הראשונה. כעת, מעניין יהיה לראות כיצד הקבוצה תתמודד עם היעדרם של שניים מכוכביה הגדולים ביותר.

מייק ג'יימס, ג'ון דיברתולומאו | Seffi Magriso/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי