אבדיה נפצע וככל הנראה סיים את העונה: "אחזור חזק מאי פעם"

דני אבדיה | Will Newton/Getty Images

הרוקי הישראלי שנפגע בקרסול וכנראה גמר את העונה (ייבדק שוב), העביר מסר: "תודה לכולם על התמיכה". ברוקס: "הוא עובד קשה ומאוד אכפת לו וזה מה שאני הכי אוהב אצלו". ווסטברוק: "נעזור לו ברגעים הקשים האלה"

(גודל טקסט)

ווושינגטון וויזארדס האפילה על רצף חמשת הניצחונות שלה מחודש פברואר והשיגה את השישי ברציפות כשגברה 114:118 על גולדן סטייט ווריורס בדרך למקום העשירי. חלום הפלייאוף שלה לחלוטין בחיים. הקבוצה של סקוט ברוקס נהנתה מערב קליעה חלש של סטף קרי וכבר ברבע הראשון הובילה ביתרון מבטיח 20:38. בראדלי ביל תרם דאבל-דאבל של 29 נק', לראסל ווסטברוק היה טריפל-דאבל 27 העונה ו-173 בקריירה עם שיא עונתי בין היתר של 20 ריב', אך החדשות הרעות הגיעו מכיוונו של דני אבדיה.

הרוקי פתח בחמישייה ושיחק נהדר, קלע 6 נק' וסיפק 3 ריב' אך נאלץ לעזוב עוד במחצית הראשונה בשל פציעה, ירד מהפרקט רק בעזרת כיסא גלגלים ונראה כי גמר את העונה. החדשות הטובות הן שנראה שהרוקי לא יזדקק לניתוח. "אני לא יודע עדיין לגבי מצבו", הבהיר מאמנו ברוקס. "אנחנו עוברים על הבדיקות ואני מניח שיעברו גם מחר. אנחנו עדיין לא יודעים אם העונה שלו הסתיימה".

השפעתו של אבדיה: "יש שני דברים שאני מאוד אוהב אצלו – הוא עובד קשה ומאוד אכפת לו מכל מה שקרה. שני האלמנטים האלה הם מה שאנחנו הכי אוהבים אצל השחקנים בקבוצה שלנו".

המאמן סיכם את עונת הבכורה שלו: "כמו כל רוקי צעיר שמגיע ל-NBA, הוא חווה עליות וירידות. זה קורה גם לאלה שאחר כך הופכים ל-MVP. צריך לזכור שאנחנו שמחים כל כך הרבה לחץ על השחקנים הצעירים האלה. לפעמים קורה שהם מפשלים, לפעמים אני המאמן טועה בשימוש בהם. הוא ילד נהדר".

לאחר המשחק העלה הרוקי הישראלי סטורי באינסטגרם וכתב: "תודה לכולם על התפילות והחיזוקים והעידוד, אחזור חזק יותר מאיי פעם". ווסטברוק אמר: "התפקיד שלנו הוא לתמוך בו ולעזור לו לעבור את הזמנים הקשים האלה. הדבר הראשון שעשיתי היה להתפלל עבורו".

"הוא לא בידיוק הבריק בעונת הרוקי שלו אך הפך לחלק בלתי נפרד מהקבוצה והוא היה נכס טוב מאוד עבור המאמן", נכתב ב-Clutchpoints. הממוצע העונתי שלו עומד על 6.3 נק', 4.9 ריב' ו-1.2 אס' ב-41.7% ב-53 משחקים.

הסטורי של דני אבדיה | צילום מסך: אינסטגרם

ובחזרה למשחק עצמו. בהמשך ברוקס התייחס לניצחון ודיבר דווקא על ההגנה של ווסטברוק: "לא נותנים לו מספיק קרדיט על זה. הוא שומר נהדר, מפעיל לחץ, גורם לכולם לזריקות קשות. זה מתיש את היריבים וכך היה עם סטף קרי. לפעמים לשחקן מדהים כזה יש משחק לא טוב, וראסל אחראי לכך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי