אחרי ששב לפרקט, לברון הודה: "כנראה שאף פעם לא אחזור ל-100%"

לברון ג'יימס | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

"הרגשתי בסדר", סיפר הכוכב אחרי שחזר מהיעדרות ממושכת, שלא עזרה ללייקרס להימנע מהפסד חמישי בשישה משחקים. דייויס לא מודאג: "זו תקופת התאקלמות". וגם: המצב הרעוע בטבלה והלו"ז הקשה שעלול להוביל לפליי-אין

(גודל טקסט)

החדשות הטובות: לוס אנג'לס לייקרס קיבלה בחזרה את לברון ג'יימס לאחר שנעדר ב-20 המשחקים האחרונים בעקבות פציעה בקרסול. החדשות הרעות: זה עדיין לא הספיק הלילה (בין שישי לשבת) כדי לנצח את סקרמנטו קינגס. אלופת ה-NBA נכנעה בביתה 110:106 במפגש על טהרת קליפורניה, מול היריבה שהצליחה לצאת עם ידה על העליונה על אף שחסרה את הכוכב שלה, דיארון פוקס.

לאחר שלושה רבעים, הלייקרס היו במצב טוב. הם הובילו ב-10 נקודות בזמן שלברון הסיר מעט מהחלודה, אך האורחת קלקלה את החגיגה של "המלך" וניצחה את הרבע האחרון 18:32, הרבה בזכות יכולת נהדרת של אחד המועמדים לרוקי העונה, טייריס הליברטון, שתרם 23 נקודות ו-10 אסיסטים. ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה שיתף בתחושות מהחזרה לפרקט לאחר תקופה ממושכת, בטח ביחס לשחקן שמיעט להיפצע במהלך הקריירה: "יחסית למשחק ראשון אחרי שישה שבועות, הרגשתי בסדר. הרגשתי שהקרסול שלי קצת נוקשה, אבל יצאתי ללא פגיעה וזו התחלה טובה".

ללייקרס, שסופרים חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים, נותרו עוד תשעה משחקים לסיום העונה הרגילה. כעת, הם מדורגים במקום החמישי במערב, חצי משחק בלבד מעל דאלאס ומשחק אחד מעל פורטלנד שנמצאת במקום השביעי, שמוביל למשחקי ה"פליי-אין". ג'יימס, שתרם לצד 16 הנקודות גם 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, נשמע מוכן למשחקים הבאים: "נשארו רק תשעה משחקים. זו הייתה עונה מטורפת, אבל אנחנו מצפים לאתגר. אנחנו צריכים להפיק את המרב מהעונה הזו".

| Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

חברו לקבוצה, אנתוני דייויס, שגם הוא חזר לאחרונה מפציעה, גילה על חזרתו של לברון רק דרך הודעה בצ'אט הקבוצתי. לאחר ההפסד, הוא לא היה מודאג מההמשך: " אני יודע שנהיה בסדר. זו תקופת התאקלמות בה שחקנים חוזרים לרוטציה. צריך לראות שוב מה התפקיד של כל אחד".

מאמן האלופה פרנק ווגל עודד את לברון לקחת כמה שיותר זמן התאוששות כדי שיוכל לחזור לפרקט במיטבו. מבחינת השחקן, הוא רצה לחזור כמה שיותר מהר: "ידעתי שלא אחזור ב-100%. כנראה שאף פעם לא אחזור ל-100% בקריירה שלי. מבחינתי הייתה תחושת דחיפות לחזור מהרגע שנפצעתי. הייתם יכולים לראות את השעות והימים שהשקעתי מבחינת טיפול ושיקום, זה היה הרבה יותר ממה שישנתי. בשישה שבועות האלה, זה כל מה שעשיתי".

מתוך 20 משחקים ללא הכוכב, הקבוצה מעיר המלאכים הצליחה לנצח בשמונה בלבד, ובישורת האחרונה של העונה נותרו לה לא מעט משחקים קשים מול מספר יריבות שהיא עשויה לפגוש במהלך הפלייאוף: לאחר משחק הבית הקרוב מול טורונטו, מצפים לקבוצה משחקים נגד דנבר, הקליפרס, פורטלנד ופיניקס.

לברון ג'יימס | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי