רשמי: אלייז'ה בראיינט הצטרף למילווקי באקס

אלייז'ה בראיינט | Mike Kireev/NurPhoto via Getty Images

הסווינגמן האמריקני, שזכה עם מכבי ת"א באליפות ובגביע ווינר, ישחק מעתה בקבוצת ה-NBA מוויסקונסין: "אני אסיר תודה למכבי, בלעדיה לא הייתי במצב הזה"

(גודל טקסט)

אלייז'ה בראיינט נפרד ממכבי תל אביב והצטרף אל מילווקי באקס. הסווינגמן בן ה-26, שהגיע בקיץ 2019 מהפועל אילת, זכה עם הצהובים באליפות המדינה בעונה שעברה ובגביע ווינר במהלך העונה הנוכחית. הוא לקח חלק משמעותי בקבוצה שהבטיחה בעונה שעברה את העליה לפלייאוף היורוליג, לפני הפסקת העונה בשל התפשטות נגיף הקורונה.

בראיינט עובר כאמור למילווקי, קבוצת ה-NBA מוויסקונסין במדיה שיחק בליגת הקיץ לפני שהצטרף למכבי. לאחרונה השחקן קיבל הצעה ובמועדון הוחלט לא לעמוד בדרכו. בקיץ הקודם רשם 14.2 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים בממוצע למשחק בשורות הבאקס. כעת החבורה של מייק בודנהולצר מתקרבת לפלייאוף ה-NBA כאחת הקבוצות הבכירות במזרח, שבמדיה מככב כמובן יאניס אנטטוקומפו ולצדו כריס מידלטון, ג'רו הולידיי, ג'ף טיג ופי.ג'יי טאקר.

"קודם כל אני מודה למכבי, אני אסיר תודה על כך שאני נמצא בסיטואציה הזו. אלמלא מכבי לא הייתי נמצא בעמדה הזאת", הבהיר אלייז'ה בראיינט. "הם הימרו עליי, הביאו אותי מאילת והאמינו בי – המאמן, ההנהלה, כולם. אז אני מאוד אסיר תודה ומוכן להתחיל לעבוד. זו נקודת ההתחלה בשבילי, אני מתרגש.

אלייז'ה בראיינט | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

"אני יודע שזו לא הייתה החלטה קלה לתת לי לעזוב", המשיך בראיינט. "יש לנו עוד שני תארים מאוד חשובים להתחרות עליהם העונה. זה היה החלום שלי במשך כל הקריירה וכל החיים – לשחק ב-NBA זה פחות או יותר החלום של כל ילד. אז אני מודה להנהלה ולאוהדים שאפשרו לזה להתגשם".

"מצד אחד יחסר לנו שחקן חשוב, אבל מצד שני אנחנו שמחים שאלייז'ה מקבל סיכוי לשחק ב-NBA. אנחנו שמחים כקבוצה שפיתחנו שחקן נוסף כך שיהיה מוכן לשחק ב-NBA", אמר המאמן יאניס ספרופולוס. "כולנו במכבי מאחלים לו הצלחה ושיגשים את חלומו, כי אנחנו יודעים כמה הוא רצה ללכת ואנחנו רוצים לעזור לו להגשים את חלום ילדותו. בהצלחה לאלייז'ה. נעקוב אחריו, אנחנו שמחים עבורו והכל יילך טוב".

אלייז'ה בראיינט | Ethan Miller/Getty Images

בראיינט לקח חלק בכל 34 משחקי היורוליג של מכבי העונה, פתח ב-26 מתוכם והעמיד ממוצעים של 9.8 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים לערב. בליגת העל שותף ב-18 משחקים וסיפק 13.6 נקודות (64.7% לשתיים, 42% מהשלוש), 3.8 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים בקצת יותר מ-23 דקות בממוצע למשחק.

משחק השיא של אלייז'ה בראיינט העונה ביורוליג מבחינת קליעה הסתיים עם 22 נקודות מול אנאדולו אפס באיסטנבול, אחד מחמישה משחקים אותם סיים עם למעלה מ-20 נקודות מדד יעילות. בליגה המקומית קלע 25 נק' מול עירוני נהריה ו-21 נקודות נגד הפועל חולון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי