בלייקרס התלהבו מחזרת לברון, אירווינג התייחס למצב בישראל

לברון ג'יימס | Ron Hoskins/NBAE via Getty Images)

לאחר שבלט בניצחון על אינדיאנה, פרנק ווגל שיבח את הכוכב: "זה לברון ג'יימס, שובר שוויון". גארד הנטס סירב להתייחס לניצחון קבוצתו וקרא לרגיעה בין ישראל לפלסטינים: "על כל בן אדם לתמוך במאמץ האנטי-מלחמתי"

(גודל טקסט)

יממה לפני סיום העונה הרגילה ב-NBA, לוס אנג'לס לייקרס וברוקלין נטס שיחקו אמש (שבת) בסגל מלא לאחר תקופה ארוכה וניצחו את אינדיאנה ושיקגו בהתאמה. לברון ג'יימס, שנעדר מששת המשחקים האחרונים, שב לפרקט וקלע נקודות חשובות ברגעי ההכרעה שהעניקו לאלופה 115:1122 בחוץ על הפייסרס.

הלייקרס מדורגים במקום השביעי המוביל לטורניר הפליי-אין, אך ניצחון בערב הנעילה על ניו אורלינס, לצד הפסד של פורטלנד לדנבר, יעניק לאלופה את המקום השישי וכרטיס אוטומטי לפלייאוף. למרות שהקבוצה תהיה ללא יתרון ביתיות כבר בסיבוב הראשון (אם וכאשר תעפיל לפלייאוף), לברון ג'יימס מוכן לכל תרחיש: "ניתן לז'יטונים ליפול ונראה את מי נקבל. זה עד כדי כך פשוט. אנחנו מוכנים לצאת לדרך". מבחינת כושרו הבריאותי, ג'יימס אמר כי "אמנם אני אצטרך עוד כמה משחקים כדי לחזור לכשירות מלאה, אבל אני אוהב את איפה שאני נמצא כרגע".

מאמן האלופה, פרנק ווגל, החמיא לכוכב שקלע 24 נקודות: "זה לברון ג'יימס. הוא בהחלט ישנה את הקבוצה שלנו באופן דרמטי. היינו בלעדיו תקופה ארוכה, השחקנים האחרים נראו טוב, אבל כשהוא נמצא זה שובר שוויון. חוכמת המשחק שלו והיכולת לייצר מהלכים בכל בדרך אפשרית עזרה לנו לנצח במשחק". כשנשאל לגבי הפלייאוף הקרב ובא, ווגל שידר ביטחון: "לא נפחד מאף קבוצה. אני מאמין באלוהי הכדורסל".

לברון ג'יימס, אנתוני דייויס | Justin Casterline/Getty Images

פרט לאלופה, גם הטוענת לכתר במזרח, ברוקלין נטס, נהנתה מהשילוב של קווין דוראנט, קיירי אירווינג וג'יימס הארדן לראשונה מאז פברואר. קווין דוראנט, שהסתפק ב-12 נקודות ב-91:105 על הבולס, התייחס להיעדרויות הרבות שפקדו את הקבוצה העונה: "כולנו משחקים כדורסל זמן מה, אז אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות התאמות. הפציעות ממנו מאתנו לשחק אחד עם השני, אבל מנטלית תמיד היו מפוקסים וניסינו למצוא דרכים לשחק יחד. גם כשהיינו פצועים, השמענו את קולנו על הספסל.

קיירי אירווינג | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

חברו לקבוצה, קיירי אירווינג, סירב לענות לשאלות על המשחק, ובחר להתייחס ללחימה המתרחשת בין ישראל לבין הפלסטינים והחמאס: "הרבה דברים קורים בעולם וכדורסל זה לא הדבר הכי חשוב עבורי כרגע. יש הרבה דה-הומניזציה. זה עצוב לראות את מה שקורה בעולם, וזה לא רק בפלסטין ובישראל. כולם אומרים שהם אנשים מכילים, אבל מה הם עושים למען זה? אם אתה בן אדם, אתה צריך לתמוך במאמץ האנטי-מלחמתי. יש אנשים, ילדים ותינוקות שמתים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי